Het ‘Verbeter je Verbinding’ Vragenuurtje van 18 april: lees hier de vragen terug.

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

127 Reacties

Hoe kan het dat na het plaatsen van een extra Accesspoint via het stopcontact sommige sites slecht bereikbaar zijn terwijl de gemeten snelheid gewoon 100% is.

Oeps, net te laat.

We waren dinsdag na 8 uur doorgegaan, maar we kwamen net niet aan alles toe.
Goede vraag, Jan F.! Had je dat alleen op apparaten die waren verbonden met het extra wifipunt of had het effect op je gehele netwerk? Zou je eens een traceroute naar een dergelijke site willen posten?
Sinds november ben ik verhuisd en sindsdien krijg ik regelmatig op verschillende zenders de E48/E52 melding en storing door middel van blokken en strepen. Heb al meerdere keren opnieuw zenders laten zoeken en de fabrieksinstellingen terug gezet maar het probleem blijft. Ook heb ik een nieuwe coaxkabel aangeschaft maar ook dit heeft niet geholpen. Afgelopen vrijdag (14 april) zelfs op alle zenders de E48/E52 melding. Wat kan ik doen zodat mijn signaal/verbinding verbeterd?

Hoi Joyce87,

Wat vervelend dat je foutmeldingen krijgt bij het kijken van digitale televisie. Goed dat je een nieuwe kabel hebt aangeschaft. Heb je de ontvangst met deze kabel direct op het hoofdaansluitpunt van Ziggo getest?
Het is van belang dat je de test uitvoert zonder gebruik van splitters en andere signaalverdelers en de test uitvoert met een goedgekeurde coaxkabel.

Zie voor een volledige uitleg dit stappenplan

Ik ben benieuwd of het je hiermee lukt. Ik zal een klantenservice collega vragen hier volgende week bij je navraag naar te doen.

Hoi Marck,

Dank je wel voor je antwoord. Dit heb ik inderdaad getest en de foutmelding blijft. Zojuist ook weer op alle zenders de foutmelding. Ik heb inmiddels met de klantenservice gesproken voor een nieuwe digitale ontvanger. Hopelijk wordt het probleem snel verholpen

Hoi Joyce, je moest er even op wachten maar hier is mijn reactie. Het vervangen van je mediabox zou inderdaad uitkomst kunnen bieden! Ik vertrouw er dan op dat de klantenservice een kwestie met het signaal zou goed mogelijk heeft uitgesloten.