Beantwoord

Haperende verbinding

• 28 augustus 2019
  • 57 Reacties
  • 1767x Bekeken

Toon eerste bericht

57 Reacties

Reputatie 7

Allereerst mijn excuses, ik klik op een verkeerd knopje waardoor ik je modem net liet resetten… :disappointed_relieved:

Edit:

Die paar T3's zijn echt niet zo impactvol en de Illegal - dropped forward/input packets hebben ook echt geen invloed op de verbinding. Zie bijvoorbeeld het aantal T3's wat hier speelt waar Acem geen enkele last van heeft. Ter vergelijking dezelfde grafiek van jouw modem over een even lange periode (7 dagen):

Mocht er toch een conflict zijn tussen een apparaat thuis en de Compal Connectbox (je vorige modem was ook een Compal Connectbox) kunnen we een Arris Connectbox proberen?

Reputatie 1

Geen probleem, ik ben blij dat er serieus naar mijn probleem gekeken wordt. Al was de rest van de familie minder goed te spreken ;-)

Reputatie 1

Beste @Mark Ziggo ,

Bedankt voor de update. Ik heb er geen probleem mee om een nieuw (en ander merk) modem te proberen. Het lijkt er namelijk wel op dat het modem, om wat voor reden dan ook, de problemen veroorzaakt.

Reputatie 7

Beste @Mark Ziggo ,

Bedankt voor de update. Ik heb er geen probleem mee om een nieuw (en ander merk) modem te proberen. Het lijkt er namelijk wel op dat het modem, om wat voor reden dan ook, de problemen veroorzaakt.

Deal, zoals besproken komt er zsm een Arris Connectbox per post jouw kant op!

Reputatie 5
Badge +6

@BVE_78, ik ben benieuwd of de modemwissel iets oplevert.

Ik heb op de vorige pagina het lijstje met verbonden apparaten gezien, maar niet hoe die verbonden zijn met je connectbox, via UTP of WiFi en hoe je WiFi ingesteld staat?

Hoe staat je IPv6 ingesteld, state-full of - less?

gr, Henno.

Reputatie 1

Beste @Mark Ziggo ,

Deal, zoals besproken komt er zsm een Arris Connectbox per post jouw kant op!

@Mark Ziggo ,

Met het nieuwe (Arris) modem heb ik vooralsnog geen problemen gehad, daar waar voorheen de verbinding dagelijks wegviel. Een enorme verbetering dus! Ik houdt de vinger nog even aan de pols, maar hoop dat het probleem hier mee opgelost is.

Mvg Bart

Reputatie 7

Dat kinkt hoopvol Bart! :hugging:

Reageer