Slechte wifi, geen Netflix als telefoon gebruikt wordt en andersom.
Dus graag n nieuw modem leveren.
Slechte wifi, geen Netflix als telefoon gebruikt wordt en andersom.
Dus graag n nieuw modem leveren.
welk modem heb je? kun je daar een foto van maken
kun je ook een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken
en een printscreen van de down en upstream
Hi
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Vervelend dat je een slechte wifi-verbinding in huis ervaart. Graag gaan we met je mee op onderzoek! Ik zie dat je gebruik maakt van een Cisco EPC3928. Dit modem heb je al een tijdje in huis, namelijk sinds 2011. Ik wil je gerust een Connectbox toesturen, maar net als
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.