Beantwoord

Giga Connectbox en wifi

• 13 november 2019
  • 4 Reacties
  • 154x Bekeken

Sinds kort zijn we in bezit van een Giga Connectbox en (na enig haperen) ook een werkende snelle verbinding. Wat me opvalt is dat het wifisignaal niet zo goed is als met mijn oude connectbox. Weet iemand hier meer van en is er een oplossing voor, want in delen van het huis is er nu nauwelijks of geen wifi ?

icon

Best beantwoord door Rikst Ziggo 14 november 2019, 13:59

Hi @ronbogerd

Welkom op de Ziggo Community! Fijn dat je modem na wat haperingen nu een snelle verbinding levert! Voor je vraag over het wifi bereik adviseer ik je even telefonisch contact te zoeken. Hier is een speciale supportdesk voor. Als je belt vanaf je vaste lijn (1200) zul je automatisch doorverbonden worden. Bel je vanaf je mobiel (0900-1884) dan kan mijn collega je met de supportdesk doorverbinden. 

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 3

Hi @ronbogerd

Welkom op de Ziggo Community! Fijn dat je modem na wat haperingen nu een snelle verbinding levert! Voor je vraag over het wifi bereik adviseer ik je even telefonisch contact te zoeken. Hier is een speciale supportdesk voor. Als je belt vanaf je vaste lijn (1200) zul je automatisch doorverbonden worden. Bel je vanaf je mobiel (0900-1884) dan kan mijn collega je met de supportdesk doorverbinden. 

Reputatie 1

Mag ik mijn V2 terugswappen voor een V1?

Helpt dit m.b.t. mijn wifiprobleem ???

Reputatie 7
Badge +26

@ronbogerd  Als u net een nieuw modem heeft, de Gigabox, dan kunt u een beroep doen op de installatiegarantie en daarbij de wifidekking laten checken.

Reageer