1
Vraag
2
Reacties
Tashi

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gevoelig voor Wifi - hoe schakel ik dit uit?

Beste leden, binnenkort krijg ik een loge die een paar dagen op ons huis past. Zij is gevoelig voor allerlei stralingen en wil dat de Wifi wordt uitgezet. Is niet moeilijk, volgens haar, gewoon de stekker uittrekken en bij terugkomst weer erin. Nou ben ik een digibeet, en ik vraag me af of dat zo gemakkelijk kan. Klopt dit, of haal ik me allerlei problemen op de hals?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Ietwat rigoureus, maar dit kan inderdaad. Bedenk wel dat al je vaste internet (en telefonie) niet werkt als je het modem uit de stroom haalt. Na die paar dagen weer in de stroom doen, en je kan weer gewoon verder internetten en bellen na thuiskomst.
Een andere optie is om de wifi softwarematig uit te schakelen in het modem, eventueel met hulp van de Klantenservice (zij kunnen dit ook op afstand voor je doen).

Ik ben wel benieuwd hoeveel impact je modem heeft qua straling als je het vergelijkt met de modems van je buren, de zendmasten in de buurt, et cetera.

Bekijk in context

2 Reacties 2
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Ietwat rigoureus, maar dit kan inderdaad. Bedenk wel dat al je vaste internet (en telefonie) niet werkt als je het modem uit de stroom haalt. Na die paar dagen weer in de stroom doen, en je kan weer gewoon verder internetten en bellen na thuiskomst.
Een andere optie is om de wifi softwarematig uit te schakelen in het modem, eventueel met hulp van de Klantenservice (zij kunnen dit ook op afstand voor je doen).

Ik ben wel benieuwd hoeveel impact je modem heeft qua straling als je het vergelijkt met de modems van je buren, de zendmasten in de buurt, et cetera.
Tashi
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Alex, wat fij dat je zo snel reageert. Het is niet erg dat internet en de telefoon niet werkt, we zijn er toch niet. Maar de vraag is vooral of alles weer werkt als ik bij thuiskomst de stekker weer aansluit. Anders ga ik het inderdaad aan Klantenservice vragen, maar dat kan wel even duren telefonisch.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic