1
Vraag
2
Reacties
Mvdhorst

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geregeld slechte verbinding

Het probleem bestaat eigenlijk uit meerdere delen.

  1. de WiFi valt soms even voor een aantal seconden uit, waardoor de telefoons die hiermee verbinding hebben terugvallen naar 4G.
    1. Dit heb ik ook getest met laptop, waarop ik inSSIDer heb draaien, daar zie je ook de dip in signaal in terug.
    2. Het modem heb ik op een vast kanaal staan voor zowel 2.4 als 5Ghz
  2. Ik heb ook last van algehele netwerk time-outs, zoals ik heb getest met ping, hierop krijg ik regelmatig time-outs. Ik merk dit tijdens het surfen, alsook tijdens het gamen, dat ik af en toe even weg val.
    1. Dit probleem komt ook voor via LAN, met een kabel direct op het model aangesloten.
    2. Ik heb al nieuwe kabels (2x) ontvangen van Ziggo voor de verbinding van het ISRA punt naar het modem.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

OK, duidelijk, dit is iets uit de vorige eeuw en niet meer geschikt voor het huidige digitale tijdperk.

Een Ziggo monteur kan dit gratis voor je in de hedendaagse staat maken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een afspraak wilt voor een Ziggo monteur maken.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie maar 3 upstream kanalen en nog het één en ander aan Fouten na RS wat wijst op een niet lekker signaal, de sterktes zijn wel goed.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Mvdhorst
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

OK, duidelijk, dit is iets uit de vorige eeuw en niet meer geschikt voor het huidige digitale tijdperk.

Een Ziggo monteur kan dit gratis voor je in de hedendaagse staat maken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een afspraak wilt voor een Ziggo monteur maken.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Mvdhorst . Welkom hier!

Top dat je een topic aanmaakt en direct veel informatie meegeeft. Zo kunnen we altijd het snelst helpen ^^. Ik sluit me helemaal aan bij @Be rt ; dit moet snel worden aangepast. Ik zie dat je inmiddels een afspraak gemaakt hebt. Top! Hou je ons op de hoogte van de gang van zaken? 😄

Mvdhorst
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Monteur is afgelopen maandag langs geweest, alles lijkt nu weer stabiel te zijn. Ook het WiFi signaal lijkt stabiel te zijn, het zal toch een kleine netwerk reset zijn geweest elke keer.

 

De monteur heeft het AOP vervangen, hij zag fouten in mijn 4e upstream kanaal, nu zie ik ook weer 6 upstream kanalen.

 

Bedankt voor het advies!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

TOP, veel internetplezier gewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic