1
Vraag
2
Reacties
Bas106xsi

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen wifiverbinding via Connectbox

Goedendag

een week geleden de connectbox aangesloten. Na een snellere internet verbinding te hebben genomen kreeg ik deze. De ubee was drama met WiFi ontvangst maar deze is helemaal een vraagteken. Kabel internet werkt prima zover ik het kan beoordelen. Maar Ik krijg de apparaten gekoppeld met WiFi alleen op iPad en iPhones werken mijn apps niet. Iemand een idee??
De 2,3G en 5g lijn zijn al uit elkaar gehaald maar allebei is het eigenlijk niks. Weet iemand wat te doen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Bas106xsi, welkom op de Ziggo Community. Leuk dat je ons gevonden hebt!

Wat frustrerend dat het wifi probleem met het nieuwe modem nog niet is opgelost. Werkt je internetverbinding via de kabel nog steeds stabiel? Dan moet er toch iets specifieks zijn dat de wifi-verbinding verstuurd. In de basis moet deze checklist je daarin een heel eind op weg kunnen helpen. Ik raad je aan om dit door te lopen. Kom je er niet uit of blijft het probleem bestaan, geef ons dan duidelijk aan waar je precies vastloopt en/of wat je al hebt geprobeerd. Dan proberen we je vanuit daar verder te helpen!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Bas106xsi, welkom op de Ziggo Community. Leuk dat je ons gevonden hebt!

Wat frustrerend dat het wifi probleem met het nieuwe modem nog niet is opgelost. Werkt je internetverbinding via de kabel nog steeds stabiel? Dan moet er toch iets specifieks zijn dat de wifi-verbinding verstuurd. In de basis moet deze checklist je daarin een heel eind op weg kunnen helpen. Ik raad je aan om dit door te lopen. Kom je er niet uit of blijft het probleem bestaan, geef ons dan duidelijk aan waar je precies vastloopt en/of wat je al hebt geprobeerd. Dan proberen we je vanuit daar verder te helpen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic