Beantwoord

Geen wifi, wel internet


Naar aanleiding van dit topic: https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/wel-wifi-geen-internet-32559 plaats ik even mijn eigen topic. Ik heb op mijn Android apparaat elke dag wel last van "Verbonden, geen internet". Dit probleem doet zich voornamelijk voort op mijn Android telefoon, maar is ook al voorgekomen op mijn laptop. Het gebeurt enkel met mijn Wifi Booster (vanaf het stopcontact), internet vanaf de modem werkt altijd zonder problemen.

Zie onderstaand meer details:

- Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel?
Ja.
- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele?
Meerdere, maar voornamelijk op Android telefoon.
- Speelt het probleem constant of af en toe?
Bijna elke dag wel.
- Werken alle websites niet of slechts één/enkele?
Geen enkele.
- Heb je naast je Ziggo modem nog andere netwerkapparatuur?
Ja, de WifiBooster waar het probleem van komt.
- Heb je een Ziggo Mediabox XL die je ook aan het thuisnetwerk verbonden hebt?
Nee
- Kun je inloggen op het Ziggo modem (of op je eigen router)?
Nee
- Andere bijzonderheden?
Zoals aangegeven, probleem doet zich enkel voor vanaf de WifiBooster.
icon

Best beantwoord door Be rt 12 maart 2019, 23:52

Dan kan dit nog een oplossing zijn:
Problemen met trage/slechte verbinding op Android met IPv6?

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Dan kan dit nog een oplossing zijn:
Problemen met trage/slechte verbinding op Android met IPv6?
Reputatie 7
Hey @Teunelf . Welkom hier!
Goed dat je hier gekomen bent om hulp te vragen. Dit moet natuurlijk worden opgelost!
Inmiddels zijn we 2 dagen verder na je eerste bericht. Heb je een update voor ons? 🙂 Heb je bijvoorbeeld al iets gehad aan het topic waarnaar @Be rt verwijst? 🙂
Hi!

Ik heb de instelling gewijzigd in de modem die mij als suggestie gegeven is. Hierna heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.

Nu vind ik 't al te voorbarig om te zeggen dat het daadwerkelijk opgelost is, maar zoals het er nu naar uit ziet lijkt het goed te werken nu. Ik hou het in de gaten! 🙂
Reputatie 7
Badge +31
@Teunelf Gelukkig is deze oplossing al voor honderden de oplossing geweest, blijkt uit de praktijk.
Veel internetplezier gewenst.☺