NicoleS92

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen wifi op Cisco 3928

Hoi. Sinds vanmiddag is mijn wifi-verbinding uitgevallen. Internet via de kabel werkt wel gewoon. Ook branden alle lampjes op de modem (Cisco EPC 3928). Ik heb de stappen die op Ziggo staan vermeld al meerdere keren uitgevoerd. Desondanks kan geen enkel apparaat mijn netwerk meer vinden. Iemand nog een idee wat ik kan doen? Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
NicoleS92
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:
Succes.

Laat maar even horen of het geholpen heeft.

Teun


Ik heb ingelogd op de modem en daar stond inderdaad disable aangevinkt. Nu doet alles het weer! Bedankt Teun!

Groetjes Nicole

Bekijk in context

7 Reacties 7
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
In welk postcode gebied zit je?? Bij mijn moeder was internet en telefonie ook weg (de hele dag al) en op de storingsite van ziggo staat helaas niets vermeld.

Teun.
NicoleS92
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Teun,

In het gebied 9613. Er staat inderdaad niks op de site vermeld. Maar internet via de kabel doet het wel, dat zou het dan toch ook niet moeten doen als er een storing was?
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Oke.

Heb je het modem al eens gereset (spanning er 5 minuten van af) of een harde reset met de reset knop aan de achterkant en deze met een pennetje even 20 seconden ingedrukt houden. Kun je wel inloggen op je modem, zo ja, dan zou je kunnen kijken of wifi enabled of disabled is.

vr gr Teun
NicoleS92
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:
Oke.

Heb je het modem al eens gereset (spanning er 5 minuten van af) of een harde reset met de reset knop aan de achterkant en deze met een pennetje even 20 seconden ingedrukt houden. Kun je wel inloggen op je modem, zo ja, dan zou je kunnen kijken of wifi enabled of disabled is.

vr gr Teun



Bedankt voor de tips, ik ga het eens proberen!
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Succes.

Laat maar even horen of het geholpen heeft.

Teun
NicoleS92
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Teun wrote:
Succes.

Laat maar even horen of het geholpen heeft.

Teun


Ik heb ingelogd op de modem en daar stond inderdaad disable aangevinkt. Nu doet alles het weer! Bedankt Teun!

Groetjes Nicole
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Graag gedaan!

gr Teun

Uitgelicht topic