Geen signaal - nieuw abonnement

  • 23 mei 2019
  • 5 Reacties
  • 65x Bekeken

Nnieuwe klant, maar na aansluiting nog geen wifi

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen @Draakbonsink welkom op de Community

Sinds wanneer ben je klant geworden, en wat is er allemaal geregeld en welke opties heb je Internet Complete/Max en TV Complete en Max

Hoe is de staat van je Modem?
Knipperen alle lampjes of brand hij wit?

Waar komt de aansluiting binnen?
Kan je hier een foto van plaatsen.
Hik knippert groen, en ik heb ci module pakket
Ben pas sinds deze week klant
Reputatie 7
Badge +24
Dan is waarschijnlijk de activatie van het modem nog niet geaccepteerd en moet ie nog een zetje krijgen.

Wat je kan doen is even je postcode en huisnummer in je profiel vermelden, dit zien alleen moderators en jijzelf, voor ons gebruikers niet zichtbaar.

Ga ik dit topic even doorgeven, kunnen ze er naar kijken of het modem geactiveerd kan worden.
Reputatie 7
Hey @Draakbonsink . Welkom hier en welkom als nieuwe klant bij Ziggo!

Ik zie je abonnement hier nog niet goed actief staan. Dit kan ofwel betekenen dat de boel niet goed aangesloten is, waardoor de activatie niet doorloopt. Ofwel de activatie heeft vanuit ons nog even een zetje nodig.

Bij deze geef ik je abonnement een zetje. Wil je me laten weten of de diensten vandaag werken? Zo niet, dan is er iets niet goed aangesloten (of is er iets mis met het signaal). In dat geval kunnen we een monteur inplannen 🙂.

Reageer