Beantwoord

Geen signaal na onderhoud Ziggo

• 22 november 2020
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

Vorige week is er onderhoud geweest hier in de straat bij mijn zwager en nu hebben ze inmiddels al een week geen signaal meer , radio , televisie , internet alles is weg. 

ook al 3x  naar Ziggo gebeld , maar de medewerkers aan de telefoon geven aan dat op internet staat dat dat er een blokstoring is , maar dat deze  is opgelost en dat ze verder niks kunnen doen .

Als ik dan aangeef dat ik wel een storing heb, dan wordt er bot gereageerd “hier staat dat de storing is opgelost”  en omdat het een blokstoring is kunnen ze nik doen…..

Ergste is nog dat elke dag de storing op opgelost wordt gezet , terwijl niemand is geweest of contact heeft gehad en ik dus de volgende dag het riedeltje opnieuw kan gaan doen. 

Echt belachelijk dat niemand iets kan zien , men kan niet zien of ze ermee bezig (wat volgens mij niet zo is ) en we kunnen nergens escaleren . 

Ik moet eerlijk zeggen , dit is echt waardeloze dienstverlening . Een klant heeft een storing en niemand kan iets doen of nakijken . Maar wees gerust we trekken wel elke maand geld van uw rekening en u kunt als alles weer werkt een compensatie aanvragen . 

Dit klinkt heel betrouwbaar.  

Is er hier iemand die weet hoe we dit verder kunnen aanpakken ……………………...

icon

Best beantwoord door WalterL 22 november 2020, 13:59

Ik heb net ng een poging gedaan om Ziggo te bellen en eindelijk iemand die het begreep , monteur ingepland voor morgen . En deze persoon was zeer behulpzaam en zag inderdaad de blokstoring als opgelost , maar er nog steeds in staan maar heeft deze genegeerd en aangegeven dat er een monter nodig is.  Dit is service en hij begreep niet waarom de andere support medewerkers dit niet hebben gedaan . 

Maar in ieder geval een stap verder en nu hopen dat de monteur dit morgen kan oplossen. 

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7

Heb je het modem al even van de stroom gehaald 30 seconde en weer op nieuw opgestart.

Een blok storing is vervelend en kan opgelost zijn, en als opgelost zijn aangemerkt, maar als er ergens nog een storing zit, dan kan het gehele blok hier last van hebben. 

Ik zal dit probleem even voorleggen dan komt een Ziggo Moderator hier te woord staan, weekend is het minimaal bezetting, maar ik vermeld hem.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Dave , dat hebben we inmiddels al 5 dagen gedaan . Er is gewoon geen signaal . Geen televisie , geen analoog , geen internet helemaal niks. Alle buren netjes even gevraagd , maar niemand heeft nog problemen. Elke dag gebeld met support maar we kunnen niks doen want er is een blokstoring , deze wordt elke dag afgemeld en er gebeurd niks . Lekkere administratieve vicieuze cirkel en wat in deze echt mnder is dat niemand iets kan doen, kan zien of wil helpen . Gewoon zeggen er is geen storing ……………. 

Postcode is ***** , huisnummer **

Als je iemand kan bewegen ons te helpen zou echt heel erg top zijn. 

Reputatie 7

Graag in je Ziggo profiel niet in het topic.

Als je de oranje puntjes rechtsonder aanklikt en bewerkt doet, kan je dit weghalen binnen 60 minuten.

Er is een medewerker ingeseind en deze komt zo spoedig mogelijk.

Reputatie 6
Badge +7

Waarschijnlijk in de straatkast vergeten je zwager weer aan te sluiten!?

Ik heb net ng een poging gedaan om Ziggo te bellen en eindelijk iemand die het begreep , monteur ingepland voor morgen . En deze persoon was zeer behulpzaam en zag inderdaad de blokstoring als opgelost , maar er nog steeds in staan maar heeft deze genegeerd en aangegeven dat er een monter nodig is.  Dit is service en hij begreep niet waarom de andere support medewerkers dit niet hebben gedaan . 

Maar in ieder geval een stap verder en nu hopen dat de monteur dit morgen kan oplossen. 

Reputatie 7

Hoe is het gegaan, @WalterL? :-)

Zoals Arnold al aangaf ………… Vergeten de kabel aan te sluiten , monteur kwam keek , even naar wijkkast en alles was weer oke .  

Beroerd is wel de service van de support afdeling , een week lang elke dag bellen en het de oplossing meerdere malen aangedragen maar als antwoord (Er geen storing ???!!!??? of er is een blokstoring en onderhoud komt vanzelf wel goed ) 

Hopelijk leert de support afdeling hiervan door elke storing vooral als volledig signaal weg is door deze serieus te nemen.  

Reageer