Beantwoord

Geen internetverbinding - opgelost


Sind vanochtend heb ik geen internet meer, ik heb alles geprobeerd. Van 1 minuut de modum uit de stekker halen, naar kijken of er een storing op mijn adres is tot de klantenservice bellen (die niet opnam, omdat het zondag is). Niks werkt, hopelijk weet iemand een oplossing voor mijn probleem.

Mvg,
Chözang
icon

Best beantwoord door Chozang.werthenbach 21 januari 2019, 00:01

Laat ook maar het is alweer opgelost. Alsnog dank voor de reacties!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +5
Informeer eens via https://www.ziggo/chat of zij kunnen zien wat er aan de hand is.
Reputatie 5
Badge +11
Klantenservice is gewoon open hoor, ook op zondag 08:00-22:00. Probeerde je toevallig met je vaste lijn te bellen? Die zal dan ook niet werken als je geen werkende internetverbinding hebt.. Probeer het eens via 0900-1884 op de mobiel.
Reputatie 7
Badge +22
@Chozang.werthenbach
De klantenservice is ook op zondag bereikbaar op 1200 en 0900-1884 van 0800 tot 2200 uur. En daarnaast 24/7 via de chat zoals @KBX458 aangeeft.
Laat ook maar het is alweer opgelost. Alsnog dank voor de reacties!