ZWim wrote:
Al met al een Héle Slechte Service. Formule 1 morgen. Speciaal hiervoor naar Ziggo. En Nu! Schandig
Het is balen als er iets niet werkt zoals je verwacht, helemaal mee eens.
ZWim Overal kunnen storingen voorkomen, bij Ziggo en bij KPN.
Bij Ziggo met consumentenabonnementen komen monteurs binnen 5 werkdagen.
Edit: Bij KP staan geen dagen meer in de voorwaarden, dat was ook ooit 5 werkdagen.
Bij bepaalde zakelijke abonnementen bij KPN en Ziggo komen monteurs bij beiden sneller, dat kost wat, maar dan heb je ook wat.
Ik neem aan dat als je een eigen bedrijf hebt, je ook zelf ook voorwaarden hebt die klanten moeten weten voor ze met je in zee gaan en je zelf ook inkoopt tegen bepaalde voorwaarden.
Zo is het natuurlijk ook als jij klant wordt ergens, lees de voorwaarden van de verschillende diensten, dan weet je precies wat voor bedrijf en service in huis haalt.
En ik weet waar ik over praat, want ik heb zelf een bedrijf gehad en producten en diensten afgenomen van KPN en van Ziggo en zelf producten en diensten geleverd aan particulieren en bedrijven onder verschillende leverings- en servicevoorwaarden.