Beantwoord

Geen internet toegang.

  • 1 september 2019
  • 9 Reacties
  • 191x Bekeken

Reputatie 1

icon

Best beantwoord door Arrius 3 september 2019, 14:25

Probleem is opgelost, alles werkt. De hoofdaansluiting was mogelijk verouderd er was al wel een nieuwe aangelegd, maar deze lag nog achter het huis. De VIB heeft hem opgegraven en alles weer netjes voor mij aangesloten. Top service van deze monteur!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 1
Probleem is opgelost, alles werkt. De hoofdaansluiting was mogelijk verouderd er was al wel een nieuwe aangelegd, maar deze lag nog achter het huis. De VIB heeft hem opgegraven en alles weer netjes voor mij aangesloten. Top service van deze monteur!
Reputatie 1
Hiervoor komt de VIB, die zullen de storing/kabelbreuk oplossen binnen 24uur
Reputatie 7
Badge +26
Ziggo is vandaag langs geweest, alles door laten meten mogelijk een kabelbreuk naar hoofdaansluiting
Dat zal door een andere monteur of een aannemer moeten worden opgelost. Heeft u daar iets over gehoord?
Reputatie 7
Badge +19
@Arrius dank voor de respons. Word aan gewerkt dus begrijp ik....

Succes!
Reputatie 1
Ziggo is vandaag langs geweest, alles door laten meten mogelijk een kabelbreuk naar hoofdaansluiting
Reputatie 7
Badge +19
Het lijkt er op dat uw modem niet online komt. Mogelijk is er iets mis met de activatie. Bel de helpdesk (0900-1884) en laat uw modem controleren.
Lijkt me een goed idee @Jan F. want een reactie hier blijft helaas uit. Hopelijk word dit gelezen, maar wellicht kan @Arrius dat nu niet eens...?
Reputatie 7
Badge +26
Het lijkt er op dat uw modem niet online komt. Mogelijk is er iets mis met de activatie. Bel de helpdesk (0900-1884) en laat uw modem controleren.
Reputatie 7
Badge +35
Kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot en het onderste deel van de Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Reputatie 7
Badge +19
Zoveel mogelijk info geven over de situatie zal je helpen een beter en gericht antwoord te krijgen.

Ik nodig je dus uit daaraan te voldoen. Dan zijn er genoeg mensen die je willen en kunnen helpen, al zullen de meesten nu slapen...