1
Vraag
2
Reacties
Arrius

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Geen internet toegang.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arrius
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Probleem is opgelost, alles werkt. De hoofdaansluiting was mogelijk verouderd er was al wel een nieuwe aangelegd, maar deze lag nog achter het huis. De VIB heeft hem opgegraven en alles weer netjes voor mij aangesloten. Top service van deze monteur!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Zoveel mogelijk info geven over de situatie zal je helpen een beter en gericht antwoord te krijgen.

Ik nodig je dus uit daaraan te voldoen. Dan zijn er genoeg mensen die je willen en kunnen helpen, al zullen de meesten nu slapen...
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot en het onderste deel van de Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Het lijkt er op dat uw modem niet online komt. Mogelijk is er iets mis met de activatie. Bel de helpdesk (0900-1884) en laat uw modem controleren.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Jan F. wrote:
Het lijkt er op dat uw modem niet online komt. Mogelijk is er iets mis met de activatie. Bel de helpdesk (0900-1884) en laat uw modem controleren.

Lijkt me een goed idee Jan F. want een reactie hier blijft helaas uit. Hopelijk word dit gelezen, maar wellicht kan Arrius dat nu niet eens...?
Arrius
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ziggo is vandaag langs geweest, alles door laten meten mogelijk een kabelbreuk naar hoofdaansluiting
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Arrius dank voor de respons. Word aan gewerkt dus begrijp ik....

Succes!
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Arrius wrote:
Ziggo is vandaag langs geweest, alles door laten meten mogelijk een kabelbreuk naar hoofdaansluiting

Dat zal door een andere monteur of een aannemer moeten worden opgelost. Heeft u daar iets over gehoord?
Arrius
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hiervoor komt de VIB, die zullen de storing/kabelbreuk oplossen binnen 24uur
Arrius
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Probleem is opgelost, alles werkt. De hoofdaansluiting was mogelijk verouderd er was al wel een nieuwe aangelegd, maar deze lag nog achter het huis. De VIB heeft hem opgegraven en alles weer netjes voor mij aangesloten. Top service van deze monteur!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic