Beantwoord

Geen internet!

• Net nieuw
  • 2 reacties
Hoi mensen, ik heb zovaak storingen op een dag die misschien zelfs langer dan 4/5 uur duren! Ik had ook met ziggo al contact gehad. Dus de monteur kwam langs zei alles is nu perfect en goed. Maar nog steeds heb ik bijna elke dag storing. Wat zou ik nog moeten doen?
icon

Best beantwoord door RensvRaan 22 juni 2017, 08:45

Storing geen telefoon en box was offline. Naar verschillende keren contact met klantenservice kwam naar 5 dagen de monteur. Mediabox was stuk . Er is een nieuwe me diabox aangesloten . Ik had nog een oude box. Veel storing op foon en bijna geen internet en helemaal geen upload. Wederom gebeld er was een cases aangemaakt . In totaal 13 dagen verder geen actie in mijn beleving. Kon nog wel twee dagen duren. Heb toen v er der gezocht en kwam hier op de committy en heb een berichtje geplaatst kreeg reactie van Serkan en heeft duidelijk uitgelegt wat het euvel was . Op die wijze kwammen we er achter dat de doorverbinding naar boven toe waar een driewegstekker zat en in de oude situatie geen storing gaf de boosdoener was had te maken met de nieuwe mediabox en de splitter in de huiskamer bieden verwijderd pr obleem opgelost

Bekijk origineel

15 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoe heb je verbinding met je modem, met een kabel of via Wifi?
Kabel, maar dit is al meerdere malen gebeurd, dus niet 1x vindt het wel echt vreemd. Laatste maand is dit zovaak gebeurd. Ik denk dat ik morgen weer contacg met ziggo ga opnemen.
Reputatie 4
Badge
Ziggo kan in je modem kijken en zien wat er zich afgespeeld heeft en afspeelt. Succes.
Laat even weten als er een oplossing is?
Reputatie 4
Badge +2
@Kayaa,
Heb je inmiddels al contact gehad met de helpdesk? Anders mag je mij een privébericht sturen en help ik je graag verder.
@Serkan Ziggo , Ik krijg morgen (20-06-17) nieuwe modem hoop dat het goed werkt. en dat ik geen storingen meer krijg. @Be rt
Ik heb inmiddels al 13 dagen geen internet en verschikkelijk veel storing op de foon . Wel goed wifi siignaal zeer sterk 72 mbps. Er is nu op 13 juni een cases aan gemaakt is volgens logboek op 16juni gebeld naar ons is niet terug te zien opvast en mobiel,was de hele dag thuis zondag 18 nogmaals gebeld zou maandag terug gebeld worden hele dag thuis geen belletje. Vandaag wederom gebeld met de kla (ch)ntenservice konden wederom niets doen en worden tussen nu en twee dagen gebeld.
Reputatie 4
Badge +2
Goedemiddag @RensvRaan,

Ik heb inmiddels al 13 dagen geen internet en verschikkelijk veel storing op de foon

Je hebt een Mediabox XL in bezit en het internet en de telefonie diensten zijn beide hierop geinstalleerd. Je kan eigenlijk geen internet hebben, maar wel telefonie. Je modem is niet offline, maar er zit enorm veel ruis op je verbinding. Dat verklaart waarom je internet waarschijnlijk slecht functioneert en dat verklaart ook de telefoon storingen.

Ik zie dat er een "case" openstaat, maar dat betreft een taak vanwege "snelheidsproblemen". De capaciteit in ons netwerk is meer dan voldoende, maar het signaal wat op de Mediabox XL binnenkomt (wat ook je modem is), is niet goed. Er zit tot wel 100% ruis op de verbinding, waardoor je een trage en instabiele verbinding ervaart, niet omdat er een probleem is in de capaciteit van het netwerk. (Dat zou namelijk betekenen dat je 's nachts en 's ochtends vroeg wel goed kunt internetten).

Dit gaat jouw probleem dan ook niet verhelpen.

Verder viel het mij op dat we vorige week nog bij jou langs zijn geweest. Ik wil je graag telefonisch benaderen om de gehele situatie met je te bespreken. Dan ben ik precies op de hoogte van de gebeurtenissen, en kan ik je het beste ondersteunen.

Wil je mij een privébericht sturen met je contactgegevens?
Geen internet geplaatst op community.ziggo.nl/.
Nu een uurtje later probleem opgelost contact gehad met Serkan situatie uitgelegd en door actie van beide kanten is het probleem opgelost. Petje af voor Serkan met zijn goede kennis en kwaliteiten daar kan menige medewerker van de klantenservice nog wat van leren. Serkan bedankt
Reputatie 4
Badge
En wat was, in het kort, de oplossing, als je die wilt delen?☺
Storing geen telefoon en box was offline. Naar verschillende keren contact met klantenservice kwam naar 5 dagen de monteur. Mediabox was stuk . Er is een nieuwe me diabox aangesloten . Ik had nog een oude box. Veel storing op foon en bijna geen internet en helemaal geen upload. Wederom gebeld er was een cases aangemaakt . In totaal 13 dagen verder geen actie in mijn beleving. Kon nog wel twee dagen duren. Heb toen v er der gezocht en kwam hier op de committy en heb een berichtje geplaatst kreeg reactie van Serkan en heeft duidelijk uitgelegt wat het euvel was . Op die wijze kwammen we er achter dat de doorverbinding naar boven toe waar een driewegstekker zat en in de oude situatie geen storing gaf de boosdoener was had te maken met de nieuwe mediabox en de splitter in de huiskamer bieden verwijderd pr obleem opgelost
Reputatie 4
Badge
Dank voor je bericht, altijd goed om te horen waar het probleem zat, kunnen we ook weer gebruiken om anderen advies te geven.
Ik zie dat dat je goede hulp hebt gehad van Serkan Ziggo en het probleem is opgelost.😀
Jezus, weer vandaag een nieuwe modem gekregen, terwijl die ook gewoon denk ik defect is! Want de modem gaat na 10 minuten steeds uit! En dit is mijn derde modem van jullie die ik heb gekregen! De eerste modem was er teveel storingen daardoor kwam de monteur ook een keer langs en kreeg een nieuwe horizonbox. De tweede ging steeds vanzelf uit na 10 minuten daardoor had ik vandaag een nieuwe modem gekregen maar nog steeds gaat die ook vanzelf uit! De monteur kwam nog vorige week langs zei alles was goed. Pas 29 juni komt de monteur langs echt wauw ziggo, ben er echt helemaal klaar mee, kan amper mijn werk gaan doen!
Als het 29 juni niet opgelost wordt, ben ik weg van ziggo want dit kan echt niet.
Reputatie 4
Badge
Kun je je downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot of op een andere wijze?
En een foto van het AOP?
Reputatie 4
Badge +2
@Kayaa,
Ik heb je nieuwste topic opgeruimd en de reacties in het topic hier geplaatst.. Het heeft geen zin om 2 topics te openen over hetzelfde onderwerp.

Wil je mij alsnog je postcode en huisnummer doorgeven? Ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen en waarom je nog internetproblemen ervaart.
Reputatie 4
Badge +2
@Kayaa

Hoezo, de modem gaat steeds uit? Van de Connectbox gaan, als die eenmaal correct functioneert, alle lampjes behalve het powerlampje uit. Dat bedoelt u toch niet?

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics