Vraag

Geen/gedeeltelijk verbinding via AOP

• 3 september 2019
  • 4 Reacties
  • 95x Bekeken

Moet het "mannetje" van de AOP aansluiting niet contact maken de koperen ader van de groene coax kabel?
As dit door meet met een kopersraadje en multimeter krijg ik geen verbinding. Op een AOP aansluiting waar tv en radio op zit heeft alleen de radio aansluiting (vrouwtje) wel verbinding.

Iiemand enig idee heb nl vanaf dag 1 al toegang geweigerd op het modem.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
De AOP is galvanisch gescheiden van de ingang, en er zitten een aantal componenten tussen de ingang van de AOP en de uitgang. 1:1 meten met een multimeter gaat dan ook niet goed werken.
Reputatie 7
Badge +13
Iiemand enig idee heb nl vanaf dag 1 al toegang geweigerd op het modem.

Als nieuw abonnee heeft u geloof ik recht op de gratis diensten van een installatie monteur. Neem hiervoor eens contact op met de klantenservice.
Ok dank je wel de monteur komt vrijdag dus zal wel goed komen dacht het zelf op te lossen scheelde dan weer maar helaas toch maar wachten.
Reputatie 7
Badge +19
Ok dank je wel de monteur komt vrijdag dus zal wel goed komen dacht het zelf op te lossen scheelde dan weer maar helaas toch maar wachten.
Het AOP valt onder Ziggo. Afblijven dus, want wellicht plaatst men ook nog een nieuw exemplaar. Ik begrijp uit je tekst dat het op een 2 gaats AOP gaat (Tv-Radio) en die zal men doorgaans vervangen door een 1 gaats uitvoering met nieuwe splitter (POA ***).

Reageer