Vraag

Filezilla upload werkt niet

upload met Filezilla naar homedrive.ziggo.nl meldt "overdracht geslaagd" maar resultaat op homedrive is 0 bytes.
Ik heb deze site jarenlang actief gebruikt, toen een tijd niet en nu ga ik er weer mee aan het werk.
Al mijn oude files lijken nog correct op de server te staan.
download lukt wel!
Wat nu??

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +12
Frits Zandveld schreef:

upload met Filezilla naar homedrive.ziggo.nl meldt "overdracht geslaagd" maar resultaat op homedrive is 0 bytes.
Ik heb deze site jarenlang actief gebruikt, toen een tijd niet en nu ga ik er weer mee aan het werk.
Al mijn oude files lijken nog correct op de server te staan.
download lukt wel!
Wat nu??

Hi,

Dus het inloggen werkt wel ?
En is er niks veranderd in je abonnement of een ander abonnement genomen bij Ziggo ?

Namelijk dit zou er ook aan de hand kunnen zijn ??
https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/webspace/

Maar uiteraard gok ik nu een beetje vooral omdat je zegt dat de overdracht geslaagd melding verschijnt .
Abonnementswijziging zou niks uit mogen maken.
Zie Webspace bij:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/bestelling/uit-het-assortiment/

Een bekend probleem is: niet meer kunnen inloggen. Dat lukt wel.
Is de boel misschien bijna vol?
Je zou dan een nette foutmelding verwachten, failed transfer, ofzo, maar ik sluit niet helemaal uit dat een uploaded bestand dan zonder commentaar met size 0 op de homedrive komt te staan.

Gr Han
Reputatie 7
Badge +12
Ik vraag of er iets is veranderd in de TS zijn abonnement of andere dingen, lees dit even @hanh https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/webspace-via-ftp-werkt-niet-meer-na-verhuizing-en-nieuwe-modem-34933/index3.html

Het verhaal van Anne H.

We gaan webspace helemaal uitfaseren. Uiteindelijk zullen alle webspaces niet meer te bereiken zijn. Wanneer dat gebeurd is geen concrete periode aan te koppelen.

Bij aanpassingen in je abonnement komt de webspace te vervallen, bij alleen een verhuizing blijft het bestaan. Technische issues gaan niet meer een storingstraject in. Op verzoek verwijderen we wel accounts. De helpdesk ondersteuning is ingetrokken, voor raad en daad ben je hier op de klanten Community welkom.

Of zit ik nu zo te suffen dat ik dit door elkaar haal ?
Ron, Het is niet erg helder allemaal. Misschien verslikken wij ons allebei in deze mist. En Anne ook. We volgen de ontwikkelingen. Er zijn de laatste tijd meer meldingen over problemen met Webspace. Wat voor 'waarheid' er boven water komt, weet ik niet.
Lullig voor Moderatoren hier is, dat Ziggo het oplossen van problemen afschuift op de Community. Servicemedewerkers weten van niets. Het zijn maar een paar klantjes. Dat zal het wel zijn. Bah.
Reputatie 7
Hi Frits, wat vreemd dat je wel gewoon kunt inloggen en downloaden, maar dat alleen uploaden een probleem geeft.

Wat mij zo te binnen schiet:
Ligt het misschien aan de FTP cliënt? Probeer eens een andere.
Of aan de verbinding vanaf jouw locatie? Probeer het eens via een andere internetverbinding.

Wat mijn collega Anne schijft in dat andere topic ben ik het volledig mee eens. Houd er rekening mee dat deze dienst bij ons op termijn zal verdwijnen en breng je bestanden onder bij een webhosting bedrijf.
Reputatie 3
Badge
WINSCP enz geprobeerd?

Reageer