Ziggo registreert alleen de looptijd en niet op de kaart.
HELP help mij aub
Henk Kist
Best beantwoord door Henk Henk
Het probleem is opgelost
Marc, die ik met de Ziggo chat aan de lijn kreeg gaf de mogelijke oorzaak aan en heeft mijn mediabox teruggebracht naar Ipv4. Stond eerst op Ipv6.
En dit was het dus.
Ik wil hier aan toevoegen dat het erg belangrijk is dat mijn vrouw mij kan volgen.
Wssrom? Na 3 CVA's, 9 TIA's en 2 epilepsie aanvallen is het toch fijn als een ambulance mij vinden kan......
Nietwaar?

Henk
Bekijk origineel
Marc, die ik met de Ziggo chat aan de lijn kreeg gaf de mogelijke oorzaak aan en heeft mijn mediabox teruggebracht naar Ipv4. Stond eerst op Ipv6.
En dit was het dus.
Ik wil hier aan toevoegen dat het erg belangrijk is dat mijn vrouw mij kan volgen.
Wssrom? Na 3 CVA's, 9 TIA's en 2 epilepsie aanvallen is het toch fijn als een ambulance mij vinden kan......
Nietwaar?


Henk