Beantwoord

Endomondo geeft geen locatie meer aan

• 24 juli 2019
  • 7 Reacties
  • 187x Bekeken

Wij konden bjj KPN, de Endomondo aan zetten, waarmee mijn vrouw mij kon volgen op de landkaart.
Ziggo registreert alleen de looptijd en niet op de kaart.
HELP help mij aub
Henk Kist
icon

Best beantwoord door Henk Henk 25 juli 2019, 07:02

Het probleem is opgelost
Marc, die ik met de Ziggo chat aan de lijn kreeg gaf de mogelijke oorzaak aan en heeft mijn mediabox teruggebracht naar Ipv4. Stond eerst op Ipv6.
En dit was het dus.

Ik wil hier aan toevoegen dat het erg belangrijk is dat mijn vrouw mij kan volgen.
Wssrom? Na 3 CVA's, 9 TIA's en 2 epilepsie aanvallen is het toch fijn als een ambulance mij vinden kan......
Nietwaar? 🤔😊
Henk
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik kan me niet indenken dat dit met Ziggo of KPN te maken heeft, maar juist met de instelling van de app. Misschien even uitleggen welke apparaten jullie gebruiken en hoe je alles hebt ingesteld op de app.
Reputatie 7
Badge +19
Oeps... Een vrouw die je overal volgt... Dat klinkt niet goed 😉
Reputatie 5
Badge +3
Kan soms levensreddend zijn:

https://www.trouw.nl/ts-b3f8dc67
Reputatie 7
Badge +19
Kan soms levensreddend zijn:

https://www.trouw.nl/ts-b3f8dc67

Ja, ook dat kan, maar ik zou het toch niet willen... Je weet hoe vrouwen zijn denk?

Het probleem is opgelost
Marc, die ik met de Ziggo chat aan de lijn kreeg gaf de mogelijke oorzaak aan en heeft mijn mediabox teruggebracht naar Ipv4. Stond eerst op Ipv6.
En dit was het dus.

Ik wil hier aan toevoegen dat het erg belangrijk is dat mijn vrouw mij kan volgen.
Wssrom? Na 3 CVA's, 9 TIA's en 2 epilepsie aanvallen is het toch fijn als een ambulance mij vinden kan......
Nietwaar? 🤔😊
Henk
Reputatie 5
Badge +8
Het probleem is opgelost
En dit was het dus.

Nietwaar? 🤔😊
Henk

Slim en goed bezig! Hopelijk blijven de aantallen CVA's, TIA's en epileptische aanvallen gelijk aan wat ze nu zijn!
Is een typische shot in the dark oplossing.
Zonder te weten wat er eigenlijk aan de hand was.
Dat werkt soms, of niet.

Maakt niet uit. Als het nu goed werkt, dan is dat de oplossing.
Happy Running/Walking, en alsjeblieft, doe ons een lol, geen sores onderweg!

Reageer