Hallo
Woet welkom op de Community. Ik zie dat je al verschillende malen contact met de helpdesk hebt gehad. Er is ook onnodig een andere modem gestuurd, wat helaas niet gaat helpen omdat het om settings gaat. Al met al een hoop gedoe, en een hoop onduidelijkheid.
Hoe zit het? Wij leveren werkend internet, maar daarbij geen specifieke techniek onder de motorkap. De gekozen techniek kan Full Dual Stack IPv6, Dual Stack Light IPv6 of IPv4 zijn.
Deze zijn niet specifiek te bestellen bij ons, dat zit niet in de dienstverlening die wij bieden. In jouw regio zijn alle 3 varianten beschikbaar, ons systeem kiest dit automatisch.
Op verzoek kunnen we wel de lijn forceren naar IPv4. Hiermee zijn mensen met een IPv4 thuisnetwerk die specifieke problemen ervaren (bijvoorbeeld met poorten forwarden) geholpen. Dit kunnen we niet meer op eigen initiatief ongedaan maken. Ik zie dat jouw verbinding sinds september 2017 ook op IPv4 staat. Er is niet gelogd waarom dit is gedaan, daarom heb ik een wijziging in de wachtrij gezet om dit ongedaan te maken. Dit gaat lopen zodra je nieuwe modem is geïnstalleerd. Na een paar dagen heb je dan een DS-lite of DS-full verbinding.