diggler wrote:
HI Serkan (en Jan),
dank voor de reacties. Monteur heeft het goed opgeleverd; splitter direct achter de gevel. Heb de situatie zelf naderhand aangepast.
Helpdesk heeft niet het wifi kanaal vastgezet op 6. Ik heb daar specifiek naar gevraagd (want dat kan ikzelf evt. ook wel). Het wegvallen vd wifi is/was nl niet het probleem, zoals ook omschreven in de OP. Probleem was dat de hele verbinding (wifi + bedraad) wegviel en dat de Connectbox ‘in de war’ was (groene lampjes). De aardige mevrouw vertelde dat mijn kanaal van de straatkast naar huisaansluiting/Connectbox op automatisch stond, en dat ik een kanaal deelde met 320 andere aansluitingen. Vandaar dat zij hem heeft vastgelegd op kanaal 6, een leeg kanaal. Althans, dat is wat zij vertelde.
Raar verhaal bovenstaande ! Serkan geeft aan dat hij leest in het gespreksverslag dat de helpdesk je wifi zender in het modem op de 2.4 ghz vast heeft gezet op 6
Serkan geeft verder ook aan dat de upstream waardes van het modem niet goed zijn en veel te hoog in niveau staat te zenden naar Ziggo toe.
Dat wil zeggen dat er ergens te veel verlies optreed van het modem naar de Ziggo server toe.
En dan kan te maken hebben met je binneninstallatie.
diggler wrote:
Als ik foto’s wil bijvoegen krijg ik een error…? .png pakt dit forum niet vermoed ik?
Je kan met je telefoon gemaakte foto's toevoegen jpeg zal denk ik beter werken ?