Beantwoord

Downloadsnelheid via Steam erg laag

• 3 november 2018
  • 30 Reacties
  • 3990x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

30 Reacties

ik wil jullie bedanken voor jullie hulp maar ik vind dit te veel gedoe. ik zal vragen of er een monteur kan komen kijken.
Het is op grond van wat we nu weten een bizar probleem.
Hoop dat je een topmonteur treft.
Laat je de afloop nog even weten?
Ben nl behoorlijk benieuwd.
Gr Han
Het is op grond van wat we nu weten een bizar probleem.
Hoop dat je een topmonteur treft.
Laat je de afloop nog even weten?
Ben nl behoorlijk benieuwd.
Gr Han

zal ik doen
Badge +11

Ze zien er goed uit. Wat was de Uptime van de ConnectBox?

Wat denk jij @efok ?
Ik dacht dat er max 20 Downstream kanalen zijn, maar kan vergeten zijn of niet opgemerkt hebben dat 24 ook voorkomt. Het is tenslotte 3 maal 8.😉

24 kan heel goed hoor, maar is nog niet overal beschikbaar voor zover ik weet. De waarden lijken goed. Hoe het met de Errors zit is lastig vast te stelllen door de korte uptime van het modem, zoals jullie ook al hadden vastgesteld.

ik wil jullie bedanken voor jullie hulp maar ik vind dit te veel gedoe. ik zal vragen of er een monteur kan komen kijken.

Het valt toch wel mee om even in je modem in te loggen? Dan kun je wel goed geïnformeerd met de monteur praten 😋.

Ik ben ook heel benieuwd naar de afloop.
ik ging wat dieper in het systeem beheer en zag daar dat steam bepaalde threads nodig had en wachtte tot die threads beschikbaar waren. Nadat ik een zooitje troep had beeindigt, werd ik begroet met een constante 3.5 MBps downloadsnelheid. ik had 1 van de 2 threads beschikbaar gesteld en ik denk dat nadat ik de andere heb afgesloten, dat dan alles het wer goed doet