Jos Kosters

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De inloggegevens voor Ziggo Wifispots zijn niet zichtbaar in Mijn Ziggo

@Ziggo: Ik wil wifispots installeren, maar zie geen gebruikersnaam en wachtwoord bij mijn producten. Vanmiddag had ik ze wel. Graag ontvang ik nieuwe. Bij voorbaat hartelijk dank.
3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Heb je gekeken onder Internet en dan naar beneden scrollen onder de email adressen?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Via de klantenservice zou dat moeten lukken, tenzij u uw modem in bridge heeft staan. Uw medeklanten op dit klant-helpt-klant forum kunnen niets voor u doen.
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes
Hi Jos Kosters. Een heel warm welkom op de Ziggo Community! 🙂

Leuk dat je de Wifispots van Ziggo wilt gaan gebruiken. Zo kun je buitenhuis lekker op het internet, zonder dat je databundel er doorheen vliegt! 😉 De Ziggo Wifispots staan bij je account geactiveerd. Zoals Be rt terecht aangeeft kun je de inloggegevens van Wifispots normaal gesproken vinden in jouw Mijn Ziggo onder het kopje 'Producten' en door vervolgens te klikken op 'Internet'.

Momenteel is er een issue bekend dat dit veld leeg is. De wachtwoord wijzigen knop is nog wel zichtbaar. De gebruikersnaam van Wifispots is identiek aan de gebruikersnaam van jouw Mijn Ziggo account. Vanwege privacy kunnen wij niet het wachtwoord voor je inzien. Je kunt proberen om via de 'wachtwoord wijzigen knop' een nieuw wachtwoord te genereren. Mocht er dan alsnog geen wachtwoord tevoorschijn komen, dan moeten we de oplostijd van dit issue afwachten. Sorry! Momenteel is er nog geen verwachtte oplostijd bekend. Dat antwoord moet ik je dus schuldig blijven 😞

Uitgelicht topic