Verwijderd account
Niet van toepassing

Connectbox Compal wifi weg niet op ssid zichtbaar

Mijn vraag is er een update geweest vd connectbox compal. Had geen wifi 5ghz meer en kon de sidd naam nergens meer vinden in netwerklijst. De compal had wel de ziggo hotspot gepakt. Alles nagelopen bedrading en zo maar niks kunnen vinden. Tipisch week geleden mijn abo geupdated naar complete internet en complete televisie met mediabox next. Afijn een week lang geen probleem snelheden prima zowel down en up waarden in de connect zien er goed uit. Voorheen had ik 50/5 internet met pace mediabox zelfde instellingen connect helemaal geen problemen. Nu heb ik wel drie keer de modem aan en uit gedaan en eindelijk de laatste weer zichtbaar ssid in netwerklijst. Mijn vraag js dit een bekend probleem sinds kort. Of kunnen we er van uitgaan 1 malig incident. Instelling nu 2,4 ghz staat uit 5ghz aan sidd naam aangevuld met-5Ghz. Kanaal 48 band alle twee of drie geselecteerd. Wat ik raar vind heb deze compal al x aantal maanden in huis met handmatige instellingen geen problemen. Dan veranderen we het pakket in complete met mediabox next toeval?. Een gehele reset vd box is geen optie ben dan alle handmatige instellingen kwijt. Hardwareversie 5.01. Softwareversie CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Michael Ziggo

Heb de ssid weer de standaard benaming gegeven. Geen problemen tot nu toe met de connectbox compal

Bekijk in context

2 Reacties 2
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Orphanmountain,

Sorry voor de late reactie. Door mijn vakantie ben ik dit topic uit het oog geraakt en er is verder ook nog niet in gereageerd zie ik. Hoe is het er nu mee? We zijn inmiddels een tijd verder, dus hopelijk heb je een update voor ons.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Michael Ziggo

Heb de ssid weer de standaard benaming gegeven. Geen problemen tot nu toe met de connectbox compal
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic