Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb al tijden problemen met mijn internetverbinding, hoge latency, traag laden, en soms het compleet uitvalllen van het internet voor een paar seconden/minuten. Na het bespreken van dit probleem met de klantenservice heb ik een nieuwe Connectbox gekregen om te kijken of dit zou helpen. Dit heeft echter niet het gewenste effect gehad.
Ik zou graag de connectbox nu willen ruilen voor de Ubee modem, omdat ik in de andere topics zag dat dit voor mensen het probleem wat ik ervaar heeft opgelost. Ik heb een Netgear Orbi RBK53 staan, dus ik maak geen gebruik van de WIFI functionaliteit van de connectbox, een modem zonder WIFI is dus geen probleem. De problemen deden zich ook voor toen ik het modem nog niet in bridge mode had staan.
De screenshots heb ik bijgevoegd, ik heb het modem vandaag nog gereset, waarmee het lijkt dat alle t3 fouten niet meer in het overzicht staan, deze waren gisteren nog wel aanwezig.
Ik werd door de klantenservice op de chat naar hier doorverwezen omdat jullie de modemwissel makkelijker zouden moeten kunnen aanvragen.
Alvast bedankt voor de hulp
Met pingplotter heb ik geprobeerd een overzicht te geven van de problemen die ik ervaar.
En voor de goede orde nog een foto van de aansluiting. Mochten jullie meer gegevens nodig hebben hoor ik het graag.
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden, rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods ), aan de hand daarvan kunnen ze uw gegevens en instellingen achterhalen.
Even 2 dingen die me opvallen m.b.t. de foto's. De linker aansluiting op de splitter is niet aangesloten, waardoor er stoorsignalen op de coax kunnen komen. Hebt u daarvoor een afsluiter? Zo ja deze direct plaatsen. Probeert u anders eens allen de coax van de ConnectBox rechtstreeks op het AOP.
Het 2 item betreft het kapje van de splitter. Bij oudere/eerdere series ( van die splitter ) is het kapje te hoog, waardoor de connector van de splitter niet diep genoeg in de AOP kan. Wilt u dat kapje verwijderen en dan testen/controleren?
Even 2 dingen die me opvallen m.b.t. de foto's. De linker aansluiting op de splitter is niet aangesloten, waardoor er stoorsignalen op de coax kunnen komen. Hebt u daarvoor een afsluiter? Zo ja deze direct plaatsen. Probeert u anders eens allen de coax van de ConnectBox rechtstreeks op het AOP.
Heb het even 10min geprobeerd, en dit is het resultaat. Het lijkt me dus dat het ergens anders aan moet liggen.
De downstream zit tegen de max aan, zit er geen versterker tussen de AOP en het modem?
Je zult uitval / vertraging ervaren bij die rode balken in PingPlotter. Dat is namelijk Packet-Loss. Aangezien je alleen het onderste scherm van PingPlotter laat zien kunnen we niet zien op welke “hop” dit plaatsvind. Kun je een volledig scherm posten met de trace er in? Kun je de horizontale tijdindeling op 12 uur zetten?
Vallen de packet-loss momenten samen met de T3 en T4 meldingen in het modem?
De T3 en T4 meldingen krijg je ook bij een ander modem als er corruptie op de Docsis datastroom plaats vind en het ranging-proces van het modem wordt onderbroken. De Connectbox is er wel gevoeliger voor. Je kunt dit iets verbeteren door in de firewall van de CB de detecties uit te zetten, dus niet de firewall uit, maar de detecties.
Er zit geen versterker tussen de AOP en het modem, wel op de TV coax. Vwb de samenhang tussen de T3 en de Packetloss komt er niet voor elke spike een t3 fout. Of bedoel je wat anders?
Er zit geen versterker tussen de AOP en het modem, wel op de TV coax. Vwb de samenhang tussen de T3 en de Packetloss komt er niet voor elke spike een t3 fout. Of bedoel je wat anders?
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...