Veerle96

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Connectbox knippert groen

Ik heb vandaag de connectbox ontvangen en nu lukt het niet met installeren. Volgens mij heb ik alles juist aangesloten maar nu brandt het WiFi-lampje continue groen en de balk onderaan knippert de hele tijd groen. In Mijn Ziggo zie ik nog geen producten staan. Wie kan mij helpen?

12 Reacties 12
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Uw modem moet nog ingevoerd worden in de achterliggende Ziggo systemen. Dat duurt, normaal, maximaal 72 uur. Er spelen echter op dit moment problemen met deactivatie van diverse apparaten, waardoor het mogelijk wat langer duurt. U kunt bij de helpdesk mogelijk meer informatie krijgen.

Veerle96
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de reactie. Is er al meer bekend over hoe lang dit nog gaat duren? Ik ben er wel een beetje klaar mee, eerst heb ik 4 weken moeten wachten op de apparatuur. Nu heb ik het modem eindelijk ontvangen en heb ik nog steeds geen internet….

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Kennelijk gaat het nog steeds niet goed. ik zal eens kijken of ik een moderator kan vinden die het systeem een schop kan geven. Staan postcode en huisnummer in uw profiel, dan weten ze welk dossier ze moeten pakken

 

Veerle96
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat zou fijn zijn. Mijn postcode en huisnummer staan in mijn profiel.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Veerle96, welkom hier!

Wat irritant dat het nog niet lukt. Aan onze kant staat alles gereed voor de activatie. Ik zie dat je inmiddels ook met een collega contact hebt gehad. Is het al gelukt? Werkt de televisie wel al?

Veerle96
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het lukt nog steeds niet. Hetbalkje onderaan knippert nog steeds groen en alleen het WiFi-lampje brandt groen. 

Veerle96
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke, internet is gelukt. Maar mijn tv krijgt geen signaal. Heb de coaxkabel direct in de wandaansluiting en in de tv. Maar blijf de melding krijgen dat er geen services zijn gevonden 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes
Veerle96 wrote:

Oke, internet is gelukt. Maar mijn tv krijgt geen signaal. Heb de coaxkabel direct in de wandaansluiting en in de tv. Maar blijf de melding krijgen dat er geen services zijn gevonden 

kun je een foto maken van de wandaansluiting

en van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt)

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Veerle96 Super dat het gelukt is om internet werkend te krijgen! Ik begrijp alleen dat je nog geen tv signaal hebt. Kun je een nagaan of het lukt met deze stappen de tv zenders in te stellen? 
Als het net lukt, zou het helpen als je een foto deelt van je hoofdaansluiting zoals  @anoniemforum ook vraag. Dan kunnen we aan de hand van die info verder helpen.

Veerle96
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik blijf de melding krijgen dat de tv geen signaal heeft. Hierbij de foto's van de hoofdaansluiting en de wandaansluiting.

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Hoe krijgt die wandcontactdoos in de woonkamer een signaal? Ik zie geen splitter. Is er ook nog ergens een modem? De aansluiting is in ieder geval niet standaard.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hi @Veerle96! Ik zie dat er intussen een monteur ingepland staat die je woensdag komt helpen om ervoor te zorgen dat je tv kunt kijken via de CI+ Module. We horen graag van je hoe de afspraak is gegaan. 

Uitgelicht topic