Allereerst, bedankt voor het meelezen en meedenken!
SituatieZoals de titel al beschrijft herstart mijn connectbox geregeld. Ik ben sinds 1 maand een nieuwe Ziggo gebruiker.
Wanneer klachten
- Als het gebeurd is het opvallend vaak aan het begin van de avond ± 18:00-21:00.
- Overdag loopt het vaak als een zonnetje.
- Als de connectbox herstart, duurt het soms 15 minuten voordat ik weer online ben. Het zou kunnen dat hij dan vaker herstart?
AansluitingDe aansluiting kom via de woonkamer binnen op een UPC woonkamersplitter (MPC-03). Hier heb ik het modem en de TV rechtstreeks op aangesloten.
Router statusDe downstream-kanalen geven veel errors op een aantal kanalen.
Eigen onderzoekNa wat Googlen ben ik op de volgende vraag op de Ziggo Community tegengekomen wat veel lijkt op mijn huidige situatie:
Connectbox blijft zichzelf herstartenHeb ik met hetzelfde probleem te maken? Kan ik hiervoor een monteur langs laten komen of kan het toch aan mijn kant liggen?
Als ik nog meer informatie kan verschaffen doe ik dit graag.
Alvast bedankt!