Be rt wrote:
@darker193 Even hardop gedacht, mogelijk heb je dit al nagekeken of gedaan.
Staat de WAN kant van de router ingesteld om een WAN IP adres via DHCP te ontvangen?
Heb je eerder bij je eerdere modem handmatige instellingen gemaakt om de verbinding tot stand te brengen?
Soms helpt bij een nieuw modem om de router, zonder UTP aansluiting, aan het modem een volledig reset naar fabrieksinstellingen te geven en daarna weer aan te sluiten.
Ik heb niet specifiek iets gedaan wat merkwaardig zou moeten zijn, gewoon kabels aangesloten en verder niks, bij de vorige modem heb ik de modem in bridge laten zetten en toen deed die het gewoon, ik heb verder niet echt in de router gekeken, heb niet genoeg verstand daarvan om dingen daarin aan te passen naast het gebruikelijke zoals naam en wachtwoord.
Ik heb de modem gisteren nieuw aangesloten, dus een fabrieksreset zou een oplossing kunnen zijn van de modem? Want dat heb ik niet gedaan op het moment.
Ik heb even snel in m'n router gekeken, die staat op PPPoE