Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Zelf ervaar ik nog steeds problemen met de Connectbox in combinatie met de puma 6 chips. Ik heb gelezen dat het verscheidenen gelukt is om de connectbox om te ruilen voor een zakelijk modem als particulier die blijkbaar wel goed werkt al heb ik dan wel één met WiFi nodig. Indien niet mogelijk dan schaf ik naast de Ubee wel een router aan.
Ik ervaar:
packet loss
Jitter
Wegvallende voicechat tijdens gamen
lag
hoge latency
Zelf heb ik de de aanbevolen instelling al aangepast die worden gegeven in verscheidene andere topics. De internetkabel heb ik ook al vervangen. Met of zonder splitter zorgt ook niet voor een verschil in resultaat.
60ms : x 62ms : x 64ms : x 65ms : xxx 66ms : x 68ms : x 70ms : xx 71ms : x 73ms : xx 74ms : xx 75ms : xx 76ms : xx 77ms : xx 78ms : xxx 80ms : xxxx 81ms : xxx 83ms : x 85ms : xx 86ms : x 88ms : x 94ms : x 95ms : xx 99ms : x 100 - 149ms :xxxxxxxxxxxxx 150 - 199ms :xx 250 - 299ms :x
27ms : x 28ms : xxxx 29ms : xx 30ms : xxx 31ms : xxx 32ms : xxxxxx 33ms : xxxxxxxx 34ms : xxxxxx 35ms : xxx 36ms : xxxxx 37ms : xxxxx 38ms : xx 39ms : xx 40ms : xx 41ms : xxxx 42ms : xx 43ms : xxx 44ms : xx 45ms : xx 46ms : xxxx 47ms : xxxxxxx 49ms : xx 50ms : xxx 51ms : xx 52ms : xx 53ms : x 54ms : xx 55ms : x 56ms : xx 57ms : xxx 58ms : xx 59ms : xxxx 60ms : xx 61ms : x 64ms : x 65ms : x 67ms : xxx 68ms : xx 69ms : x 70ms : x 71ms : xx 72ms : x 73ms : x 75ms : x 77ms : x 78ms : xx 79ms : x 80ms : x 82ms : x 86ms : xx 87ms : xx 89ms : x 92ms : x 93ms : x 95ms : xx 97ms : xx 99ms : x 100 - 149ms :xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 150 - 199ms :xxxxxxxxxxx 200 - 249ms :xxxxxx 300 - 349ms :x
Netwerk historie
Tijd
Prioriteit
Omschrijving
06-10-2020 09:55:05
notice
GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.95];CM-MAC=34:2c:c4:cb:61:74;CMTS-MAC=28:52:61:fb:86:b7;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.95];CM-MAC=34:2c:c4:cb:61:74;CMTS-MAC=28:52:61:fb:86:b7;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface; client ip=[192.168.178.95];CM-MAC=34:2c:c4:cb:61:74;CMTS-MAC=28:52:61:fb:86:b7;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
De Post RS Errors geven een bak ruis aan die je modem binnenkomt en dat geeft sowieso allerlei problemen met je internetverbinding.
Het hoeft dus niet direct aan het Puma 6 probleem te liggen, er zijn veel gamers die er geen probleem mee hebben, na een software update die een tijd geleden is uitgerold naar alle modems.
Gaat de kabel die uit de wandcontactdoos komt direct je modem in of zit er nog iets tussen?
De Post RS Errors geven een bak ruis aan die je modem binnenkomt en dat geeft sowieso allerlei problemen met je internetverbinding.
Het hoeft dus niet direct aan het Puma 6 probleem te liggen, er zijn veel gamers die er geen probleem mee hebben, na een software update die een tijd geleden is uitgerold naar alle modems.
Gaat de kabel die uit de wandcontactdoos komt direct je modem in of zit er nog iets tussen?
Dank voor je vlotte reactie.
de kabel uit de wandcontactdoos is direct aangesloten op het modem.
Door het ontbreken van de splitter is het vermogen downstream te hoog en daarmee aan zijn maximum. Aangezien het volgens je eigen zeggen niets uitmaakt voor de ondervonden problemen, kun je die dus terug plaatsen.
Het modemlog geeft veel DHCP renew-, gerelateerd aan IPv4-, en dropped packets meldingen, waardoor korte tijd de verbinding wegvalt en dus packketjes verloren gaan, evenals T3 meldingen upstream. Er is dus een verbindingsprobleem met de server.
Welke apparaten heb je nog meer aangesloten op je netwerk?
Door het ontbreken van de splitter is het vermogen downstream te hoog en daarmee aan zijn maximum. Aangezien het volgens je eigen zeggen niets uitmaakt voor de ondervonden problemen, kun je die dus terug plaatsen.
Het modemlog geeft veel DHCP renew-, gerelateerd aan IPv4-, en dropped packets meldingen, waardoor korte tijd de verbinding wegvalt en dus packketjes verloren gaan, evenals T3 meldingen upstream. Er is dus een verbindingsprobleem met de server.
Welke apparaten heb je nog meer aangesloten op je netwerk?
Op een macbook, iPhone en mijn desktop computer niets.
Gezien het aantal Post RS Errors kan een Ziggo moderator mogelijk meer zien in de achtergrond en een mogelijke oorzaak vinden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Gezien het aantal Post RS Errors kan een Ziggo moderator mogelijk meer zien in de achtergrond en een mogelijke oorzaak vinden.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Goed dat je hiermee via dit forum even aan de bel getrokken hebt! Ik heb de verbinding even bekeken en ik aardig wat ruis terug op met name de upstream verbinding. Qua binnenhuisinstallatie lijkt aan jouw kant prima in orde, op basis van wat ik terugzie op de foto's die je hier gedeeld hebt. Ik verwacht ook dat de oorzaak van het probleem in het aansluitpunt zelf of het signaal vanaf de straat zit. Ik wil hiervoor een afspraak inplannen met een netwerkmonteur. Op welke data zou een afspraak jou het beste uitkomen?
@Niels266 Top! Ik heb de afspraak met de monteur ingepland op dinsdag 13 oktober 2020 tussen 08:00 uur en 13:00 uur. Daarnaast heb ik 50 GB gratis extra data voor je in orde gemaakt zodat je tot het monteursbezoek eventueel via mobiele data kunt internetten en je telefoon als mobiele hotspot inzet.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...