Beantwoord

Connectbox Arris TG2492LG-ZG blijft zich iedere keer resetten

  • 21 april 2019
  • 30 Reacties
  • 942x Bekeken


Toon eerste bericht

30 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
De downstreams en Upstreams laat ik aan @Be rt of @King006 over dat zegt me niet veel, die zullen straks wel even een antwoordt plaatsen hier.
Reputatie 5
Badge +3
@Tommy777,

Dit ziet er veel beter uit zo! 🙂 sommige blijven wat achter in de downstream, maar dat zie je vaker na uitschakelen analoge TV dat dat wat achter blijft. Voor de rest is het opgelost.
Reputatie 1
@Tommy777,

Dit ziet er veel beter uit zo! 🙂 sommige blijven wat achter in de downstream, maar dat zie je vaker na uitschakelen analoge TV dat dat wat achter blijft. Voor de rest is het opgelost.

@King006
Wat heeft nu eigenlijk voor de verbetering gezorgd ? Zijn dat de vernieuwde materialen in het netwerk of de aanpassing in het modem door de Ziggo medewerker ? Of een combinatie van beiden ? En wat is nu "het beste antwoord" voor dit topic ?
Reputatie 7
Badge +35
@Tommy777 Aanpassingen in het modem kunnen dieper liggen en niet te zien in de waarden die je te voorschijn kan toveren.

De nieuwe splitter en kabels kunnen nu geen instraling van 4G enz. meer doorlaten.
Ik vermoed dat beide acties het juiste effect hebben gehad.

Veel internet plezier gewenst verder.☺
Reputatie 5
Badge +3
@Tommy777,

Ik ben blij om te lezen dat je nu weer ongestoord kunt surfen 😉

Reageer