gmcu

Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Connectbox 3 poorten stuk

Ik ontdekte vandaag na 2 uur ploeteren dat ik geen bekabelde internet verbinding meer heb op poorten 1, 2 en 3 van de Connect Box. Alleen poort 4 werkt nog. Ik heb dit uiteraard op meerdere manieren getest. Oa poort voor poort en met verschillende kabels.
Ook bemerk ik dat wifi langzaam verbind en nogal eens wegvalt.

In mijn beleving is dit apparaat stuk of kan dit op afstand hersteld worden?
6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Als een apparaat stuk is dan kan het vanaf afstand helaas niet gemaakt worden, dan kan je beste even met Ziggo contact opnemen om een vervangende modem te sturen.

Enige optie wat dit kan zijn is Staat hij in Bridge Modus, dan werken de poorten ook niet, Poort 1, maar die is bij jou naar poort 4 verplaatst. ( Lijkt me sterk) maar misschien die optie even kijken, anders even Ziggo Contact voor een nieuw modem.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Probeer eens een reset naar fabrieksinstellingen. Als dat niet werkt dan is de modem aan vervanging toe.
gmcu
Topicstarter
Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jan F. helaas al gedaan en geen verbetering.
gmcu
Topicstarter
Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dave,

ik log in op de connectbox met 192.168.178.1 dus geen bridge modus. Daarnaast heeft de C-box vanmorgen nog gewerkt. Ik heb wel sinds vanmiddag zonnepanelen maar de verbinding met de omvormer is aangesloten op een tp-link switch welke nu via poort 4 aangesloten is en zeker 8 apparaten (omvormer, tv, laptop, pc enz) bediend.
gmcu
Topicstarter
Level 2
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zie bij Netwerk historie volgende:

25-04-2019 21:02:18 notice GUI Login Status - Login Sucess from LAN interface;

25-04-2019 21:09:45 notice Illegal - Dropped INPUT packet:

geen idee wat dit inhoudt.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
gmcu,
Dat er spontaan 3 LAN-poorten stuk gaan heb ik nog niet eerder gezien maar het zou kunnen. heb je inmiddels contact gehad of heb je het toch nog weten op te lossen? Erg benieuwd naar de afloop.

Uitgelicht topic