ik ben al 7dagen bezig om een oplossing te krijgen, AOP ligt het niet aan. Bekabeld kan ik gewoon in het modem, krijg alleen telkens de activatie-pagina.nl , daarnaast zien ze mijn modem gewoon en kunnen ze deze modem op afstand resetten. Alleen het uitlezen lukt ze niet. Komt doordat ze mijn modem niet kunnen activeren.
Ohja ik ben al sinds 2009 klant en nooit problemen gehad, tot vorige week maandag toen ik besloot telefonie er af te halen en toen begon de ellende, en dan voornamelijk ellende aan de telefoon waar 8 op de 10 medewerkers niet eens op de hoogte is van deze verstoring. Dus aan mijn bekabeling etc ligt het niet want als ik telefonie niet verwijderd had, dan had ik dit gezeur ook niet gehad en zat ik nog gewoon verbonden met het wereld wijde web. 🙂
Daarnaast kunnen de Ziggo moderators al mijn logs zien van de afgelopen dagen, dus ik leg het puur aan jouw nog een keer kort uit want Ziggo heeft alle gegevens al.
Maar goed vanavond geen internet betekent dat ziggo mijn simpele storing niet binnen een week kan oplossen en kies ik voor een andere partij, ik wil niet weg bij Ziggo maar Ziggo wil mij blijkbaar wel weg hebben.
Dat dit een klanten helpen klanten forum is, kan, ik probeer alle uitgangen waar maar mensen van Ziggo aanwezig zijn, want ik wacht nu toch al een week dus dat ze hier nauwelijks kijken interesseert me niet, wat me wel interesseert is dat andere klanten dit ook lezen, bijvoorbeeld ook op de Facebook, mijn bereik naar andere klanten die deze verstoring nu zien is belangrijker geworden gezien er toch gen oplossing in zicht is.