pgraaff1987

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Connect box activeren

Wat een **** bedrijf toch ook.

Ben over gestapt naar ziggo alles in 1 max. Nu krijgen ze vanaf 13 januari al mijn connect box niet geactiveerd! ze krijgen het niet voor mekaar in het systeem!
Elke keer zeggen jullie dat het naar 24 uur het moet doen als ik bel.
Geef het nog een paar dagen en dan ben ik weg!

gr
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
pgraaff1987
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Thijs Ziggo wrote:
Hoi pgraaff1987,

Sorry dat dit al zo lang heeft geduurd! Ik ga mijn best doen om het zo gauw mogelijk in orde te maken. Ik hou je op de hoogte.


Beste Thijs,

Heb je al wat kunnen vinden?

Bekijk in context

91 Reacties 91
Verwijderd account
Niet van toepassing
Heb weleens 5 weken zonder gezeten door een vastgelopen order...
pgraaff1987
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
stophoest wrote:
Heb weleens 5 weken zonder gezeten door een vastgelopen order...


Leuk vooruitzicht!
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Hoi pgraaff1987,

Sorry dat dit al zo lang heeft geduurd! Ik ga mijn best doen om het zo gauw mogelijk in orde te maken. Ik hou je op de hoogte.
pgraaff1987
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Thijs Ziggo wrote:
Hoi pgraaff1987,

Sorry dat dit al zo lang heeft geduurd! Ik ga mijn best doen om het zo gauw mogelijk in orde te maken. Ik hou je op de hoogte.



Beste Thijs

Je bent de 5e al die het gaat proberen... en me op de hoogte zou houden... hopelijk deze week nog internet!
pgraaff1987
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Thijs Ziggo wrote:
Hoi pgraaff1987,

Sorry dat dit al zo lang heeft geduurd! Ik ga mijn best doen om het zo gauw mogelijk in orde te maken. Ik hou je op de hoogte.


Beste Thijs,

Heb je al wat kunnen vinden?
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Er zijn collega's voor je aan de slag. Helaas nog niet het verlossende woord ontvangen.
Altivar

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo,

Vorige week een connectie box binnen gehad ter vervanging van mijn oude Ubee modem omdat deze af en toe uitviel.
Na het monteren van de connect box gaat alleen maar het internet symbooltje groen branden, en niet het telefoon symbool.
Ingelogd via IExplorer, krijg ik een webpagina te zien om het modem te activeren, maar helaas lukt dit niet, en krijg ik elke keer een de melding van een proxy fout door een upload server.

Meerdere pogingen gedaan, modem terug in fabrieks instellingen gezet, en telkens het zelfde resultaat. geen internet en geel telefonie.

Oude modem weer terug gezet, en deze maakt weer zonder problemen verbinding.
Zou iemand van de moderators kunnen kijken wat hier fout gaat?

Alvast bedankt.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Altivar wrote:
Hallo,

Vorige week een connectie box binnen gehad ter vervanging van mijn oude Ubee modem omdat deze af en toe uitviel.
Na het monteren van de connect box gaat alleen maar het internet symbooltje groen branden, en niet het telefoon symbool.
Ingelogd via IExplorer, krijg ik een webpagina te zien om het modem te activeren, maar helaas lukt dit niet, en krijg ik elke keer een de melding van een proxy fout door een upload server.

Meerdere pogingen gedaan, modem terug in fabrieks instellingen gezet, en telkens het zelfde resultaat. geen internet en geel telefonie.

Oude modem weer terug gezet, en deze maakt weer zonder problemen verbinding.
Zou iemand van de moderators kunnen kijken wat hier fout gaat?

Alvast bedankt.

Je kunt ook even de helpdesk bellen, de moderatoren zijn er morgen pas weer.
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
@Altivar Er was een storing met het activeren van nieuwe modems. Inmiddels zou ik je modem moeten kunnen activeren. Is dat ok? Het signaal valt dan wel weg op je 'oude' modem.
Altivar

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Thijs Ziggo wrote:
@Altivar Er was een storing met het activeren van nieuwe modems. Inmiddels zou ik je modem moeten kunnen activeren. Is dat ok? Het signaal valt dan wel weg op je 'oude' modem.


Hallo Thijs,

Bedankt het werkt nu, en heb nu verbinding via de connect box
Zou je het modem voor mij ook in bridge willen zetten?

Groeten,
Altivar
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Top! Bridgen is geen enkel probleem! Let wel dat dan de Wifispot wordt uitgeschakeld en alleen LAN1 nog zal werken. Is dat geen bezwaar verder?
Altivar

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Thijs Ziggo wrote:
Top! Bridgen is geen enkel probleem! Let wel dat dan de Wifispot wordt uitgeschakeld en alleen LAN1 nog zal werken. Is dat geen bezwaar verder?


Hallo Thijs,

Geen enkel probleem.
Alvast bedankt.

Groeten,
Patrick
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Geregeld, Patrick! Je modem start nu opnieuw op en staat daarna in bridge. 🙂
Altivar

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Thijs Ziggo wrote:
Geregeld, Patrick! Je modem start nu opnieuw op en staat daarna in bridge. 🙂


Bedankt Thijs, Helemaal Top :slight_smile:
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Graag gedaan!
Syd

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ahh het kan blijkbaar toch wel? ik zit al 7dagen zonder internet aangezien jullie medewerkers falen in het activeren van mijn modem. Wat jij hier gedaan hebt doe dat aub ook voor mij, want als ik vandaag geen internet heb ben ik weg.

Het is toch belachelijk dat ik maar 7dagen zonder internet moet zitten omdat jullie geen oplossing hebben voor het probleem? tijdelijk oplossing werken jullie blijkbaar ook niet aan.

Gisteren ook via de helpdesk: "ja meneer het is een bekend probleem, dit kan een paar dagen duren, exact zelfde antwoord vorige woensdag ook gekregen" wat is bij jullie een paar dagen? want het probleem zou volgens een andere collega ook al 18dagen lopen?

Ik snap ook niet waarom er een monteur moet komen, gezien de verbinding er gewoon is je collega een reset op afstand kan uitvoeren en mijn modem wordt ook gereset.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Syd
Dit is een klanten helpen klanten forum waar Ziggo moderators eens in de paar dagen langskomen.
De snelste weg blijft Ziggo bellen.
Kun je wel bekabeld in je modem kijken en je downstream en upstream waarden zien?
Kun je een foto plaatsen van je AOP?

Dat helpt misschien de Ziggo moderators ook sneller in hun conclusie.
Syd

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben al 7dagen bezig om een oplossing te krijgen, AOP ligt het niet aan. Bekabeld kan ik gewoon in het modem, krijg alleen telkens de activatie-pagina.nl , daarnaast zien ze mijn modem gewoon en kunnen ze deze modem op afstand resetten. Alleen het uitlezen lukt ze niet. Komt doordat ze mijn modem niet kunnen activeren.

Ohja ik ben al sinds 2009 klant en nooit problemen gehad, tot vorige week maandag toen ik besloot telefonie er af te halen en toen begon de ellende, en dan voornamelijk ellende aan de telefoon waar 8 op de 10 medewerkers niet eens op de hoogte is van deze verstoring. Dus aan mijn bekabeling etc ligt het niet want als ik telefonie niet verwijderd had, dan had ik dit gezeur ook niet gehad en zat ik nog gewoon verbonden met het wereld wijde web. 🙂

Daarnaast kunnen de Ziggo moderators al mijn logs zien van de afgelopen dagen, dus ik leg het puur aan jouw nog een keer kort uit want Ziggo heeft alle gegevens al.

Maar goed vanavond geen internet betekent dat ziggo mijn simpele storing niet binnen een week kan oplossen en kies ik voor een andere partij, ik wil niet weg bij Ziggo maar Ziggo wil mij blijkbaar wel weg hebben.

Dat dit een klanten helpen klanten forum is, kan, ik probeer alle uitgangen waar maar mensen van Ziggo aanwezig zijn, want ik wacht nu toch al een week dus dat ze hier nauwelijks kijken interesseert me niet, wat me wel interesseert is dat andere klanten dit ook lezen, bijvoorbeeld ook op de Facebook, mijn bereik naar andere klanten die deze verstoring nu zien is belangrijker geworden gezien er toch gen oplossing in zicht is.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Daar heb je wel iets heel vervelends aan de hand.
Ik hoop dat er snel een oplossing komt.:relaxed:

Uitgelicht topic