Dowkan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cisco EPC3925 wifi-modem omruilen

Hallo,

Ik heb een Cisco EPC3925 wifi-modem al jaren in bezit. Ik heb het gevoel dat ik een nieuwe router nodig heb na alle haperingen en misconnecties. Ik heb uw hulp nodig. Ik kijk uit naar uw reactie. 

Mvg,

Dogukan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @Dowkan. Welkom!
Na 14 jaren trouwe dienst is het zeker geen overbodige luxe om bij wifi-problemen jouw modem om te ruilen. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Een nieuw modem is voor je aangevraagd. Binnen 3 werkdagen ontvang je deze kosteloos via Post NL. Laat ons vooral weten of de instabiele verbinding verleden tijd is met het nieuwe modem! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Henno

Level 17
  • 2620Posts
  • 79Oplossingen
  • 730Likes

Hoi Dogukan,

Een nieuw modem is het snelste als je via de chat de klantenservice benaderd.

Je kunt de chat vinden op deze pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

helemaal onderaan rechts.

gr, Henno

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Leuk dat je een kijkje neemt op de Ziggo Community @Dowkan. Welkom!
Na 14 jaren trouwe dienst is het zeker geen overbodige luxe om bij wifi-problemen jouw modem om te ruilen. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met één van mijn collega's. Een nieuw modem is voor je aangevraagd. Binnen 3 werkdagen ontvang je deze kosteloos via Post NL. Laat ons vooral weten of de instabiele verbinding verleden tijd is met het nieuwe modem! 

Uitgelicht topic