Ik kan mijn chromecast V3 niet aansluiten op de wifi via de TP link Deco M4. De chromecast herkent het wifi-netwerk, maar geeft aan dat het wachtwoord niet klopt. Ik heb de Google Home-app gebruikt en zowel mobiel als chromecast op Deco-wifi. Andere apparaten kunnen echter probleemloos op netwerk met hetzelfde wachtwoord worden aangesloten. Bij de router kon ik de chromecast wel aansluiten op de oorspronkelijke ziggo-wifi.
Enig idee? Ik begreep dat het mogelijk aan het mesh-netwerk ligt van de 3 verschillende wifiboosters van de Deco M4.
Best beantwoord door Pasi
Hallo,
Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.
U kan proberen om “Snelle roaming” en/of de Mesh optie tijdelijk uit te zetten. Als het dan wel mogelijk is om de ChromeCast te verbinden, dan e.e.a. weer aanzetten en/of de Mesh functie voor de ChromeCast uit te laten.