Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ah, ik stond even te kijken van de foto waarmee je dit topic binnenkomt. Die is gemaakt van het scherm van een monteur, denk ik? Ik ben meteen je gegevens ingedoken om te kijken wat ik zoal kon vinden in de monteursnotities en in je verbinding.
Allereerst zie ik in de notitie van de monteur vorige week staan “afgesproken dat ik de klant volgende week nog even bel om te vragen hoe het dan gaat”. Deze afspraak is met jou gemaakt, neem ik aan? Ik ga namelijk niet graag allemaal acties ondernemen als iemand anders (de monteur die bij je is geweest) dit ook in behandeling is.
Wel heb ik je signalen even na gemeten. Ik zie inderdaad wel wat ruis in de wijk (hoewel dit niet echt zorgwekkend veel lijkt), maar sinds het weekend is dit echt minimaal. Hoe staat het er nu voor, bij je?
Ik ga geen dingen voor je aanpassen/wisselen, nu jij nog de afspraak met de monteur hebt. hij heeft aangegeven deze week contact met je op te nemen, dus dat kan je het best even afwachten :-).
Wat megafrustrerend dat dit nog steeds speelt. Wij hebben niet de optie om jou de TC7210 te sturen, maar ik verwacht ook niet dat dat zomaar verbeteringen op gaat leveren. Zelf heb ik ook een Arris Connectbox en kan ik zonder problemen gamen. Dan moet er toch ergens een verschil zitten. Je geeft aan dat een normaal potje Fifa niet te doen is. Heb je constant lag of ervaar je iets anders?
Heb je andere apparaten in huis? En zo ja, als je daar een speedtest op doet bijvoorbeeld, wat haal je dan?
Verder zie ik ook dat je een extra internetpunt in huis hebt, speelt die hierin nog een rol?
Ik zie tevens dat je vanavond een monteur over de vloer krijgt, ik hoop dat hij het euvel ter plaatse kan ontdekken én verhelpen!
@klant26 Toch zou ik dat witte kapje er eens even afhalen en kijken wat er gebeurt, dat heeft al tig en meer mensen met problemen geholpen en dit valt niet onder het AOP.
Zie ook dit topic waarin het duidelijk omschreven is dat dit een ontwerpfout is en er nieuwe kapjes in omloop zijn, maar of je die al hebt, dat is de vraag.
Via Marktplaats en andere tweedehands platformen worden de zeshoekige
SmartWifi pods van Ziggo regelmatig aangeboden. Wat op het eerste
gezicht een mooie deal lijkt, blijkt het toch vaak een spreekwoo...