Beantwoord

Berichten komen met vertraging op smartfoon binnen

Toon eerste bericht

214 Reacties

@Lycke Ziggo 

Dank je voor het nieuwe modem! Ondanks dat deze werkt heeft het het probleem met de meldingen niet opgelost.

Is bij iedereen die een nieuw modem ontvangen heeft het probleem wel opgelost?

Is er iets wat ik nog aan de instellingen van het modem moet doen soms?

Allerbeste Lyke.

Ben bij m'n mam en merk hier idd ook vertraging op Whatsapp .

Maar niet alleen dat het apparaat maakt een super hoge piep.. en dat continue..

M'n mam hoort niet meer zo goed maar ik en haar bezoek worden er hoorndol van.

Ze heeft al heel lang het Cisco epc3925 routertje.

Kun je haar ook zo verblijden zoals je dat bij mij deed?( Nog steeds happy met t signaal !)

Houd je me op de hoogte?

Alvast dank ..

Groetjes Jack

Jacksun 

Hallo @Lycke Ziggo 

wij ervaren hier thuis ook regelmatig vertragingen in Whatsapp berichten en emails, en krijgen vaak geen verbinding via Skype. We hebben een Ubee modem in bridge-modus met een TP Link AC1750 router. Zou dit door de Ubee kunnen komen, en zo ja, zou deze vervangen kunnen worden?

Vriendelijke groeten,
Mark

Reputatie 7

Hey @MKiers . Als je de modem in bridge hebt staan gebruik je dus niet de router in deze modem. Ik vraag me af hoe het gaat wanneer je de modem uit bridge haalt en de eigen router even uitschakelt. Wil je dit eerst eens proberen? 

Allerbeste Lyke.

Ben bij m'n mam en merk hier idd ook vertraging op Whatsapp .

Maar niet alleen dat het apparaat maakt een super hoge piep.. en dat continue..

M'n mam hoort niet meer zo goed maar ik en haar bezoek worden er hoorndol van.

Ze heeft al heel lang het Cisco epc3925 routertje.

Kun je haar ook zo verblijden zoals je dat bij mij deed?( Nog steeds happy met t signaal !)

Houd je me op de hoogte?

Alvast dank ..

Groetjes Jack

Jacksun 

Aloha Lyke..
hierbij haar klantnummer...

Houd je me op de hoogte?
Groetekes Jacksun

Reputatie 7

Hey @jacksun . Ik heb het klantnummer snel gebruikt om de nieuwe modem toe te sturen en hem nu uit je bericht verwijderd zodat het niet meer openbaar staat. De nieuwe modem gaat dus nu op de post! 

Beste,

Ook ik ondervindt dit probleem met mijn Galaxy S7 Edge. Op 4G komt alles direct binnen,maar met Wifi niet of na forse vertraging. Gisteren telefonisch contact gehad met een technisch medewerker ,deze heeft wat testen uitgevoerd maar dit heeft niet geholpen. Hij kon verder ook niets voor me doen.(Belachelijk) Ik moest het maar via de Ziggo community doen,daar hebben ze meer bevoegdheden. Daarom zojuist maar een account aangemaakt. Vreemde werkwijze ,met name voor mensen die hier niet goed in zijn. 

Mijn vraag is nu,kunt u dit probleem wel voor mij wel oplossen. Ik zie in diverse chats dat er een nieuw modem wordt aangeboden.

vrijwel zeker android energie besparings probleem, probeer je apps in een minder energiezuinige stand te zetten, ze zijn dan actiever op het netwerk

Blauwklantpaul.

Deze optie is op mijn telefoon niet ingeschakeld. 

Kan de oorzaak dus niet zijn.

Wel bedankt voor het meedenken. 

Reputatie 7

Hey @EdwinA3Ziggo . Welkom hier! 

Laten we kijken of een nieuw modem bij jou ook de oplossing brengt :-). Ik doe hem gelijk voor je op de post. Laat je ons weten hoe het hierna gaat? :-) 

Reputatie 7
Badge +35

Vertraging met app berichten en binnenkomende mail kan ook mogelijk nog andere oorzaken hebben, b.v. vertraagde of tijdelijk geen goede verbinding waardoor berichten en mail later binnenkomen:

2 topics waar tips instaan als met Android wifi problemen met vertraging ervaren worden:

Problemen met trage/slechte verbinding op Android

---------------------------------------------------------------------------

Wifi verbindingsproblemen met Android - mogelijke oplossingen.

Beste Lycke,

Mail van postnl ontvangen,modem wordt morgen geleverd.

Bedankt voor je snelle service,en ik laat uiteraard mijn bevindingen zsm weten. 

Vriendelijke groet, 

Edwin

Ook ik heb dat probleem, mijn Doorguard videodeurbel gaat pas af als de visite al lang en breed aan de koffie zit,  email komt later binnen op mobiel maar niet op laptop, whattsapp idem. Zou dat ook een modem probleem kunnen zijn?

Ook merk ik tegenwoordig dat ik boven in onze slaapkamer de melding trage verbinding op tv krijg en niet meer opgenomen tv kan afspelen, ondanks een wifiversterker eronder.

Reputatie 7

Ik denk dat dit een andere oorzaak heeft, @Almakel . Maar het klinkt absoluut niet goed! Wil je hierover een eigen topic aanmaken? :-) 

Reageer