BAM werkzaamheden/vervangen van een kabel vanwege schade/BAM ervaringen?

• 1 mei 2019
  • 29 Reacties
  • 714x Bekeken

Toon eerste bericht

29 Reacties

Reputatie 7
Goedemiddag @trebor66,

Ik heb een update! Gisteren had ik contact met een uitvoerder van BAM en vandaag kreeg ik de bevestiging dat er op korte termijn iets ingepland gaat worden. Wordt vervolgd dus.
Reputatie 3
Badge +2
Goedemiddag @trebor66,

Ik heb een update! Gisteren had ik contact met een uitvoerder van BAM en vandaag kreeg ik de bevestiging dat er op korte termijn iets ingepland gaat worden. Wordt vervolgd dus.

Ja vandaar dat ik net gebeld ben dus. En de tweede opmerking die de betreffende meneer maakte was “en u heeft de sleutel van de kast” . Toen was ik er klaar mee. Ga niet weer over een sleutel van een kast beginnen met hen, is meerdere keren aangeven. Dat ze dingen niet vastleggen, of doen alsof ze dingen niet vastleggen, moet BAM weten. Laat het maar zo. Heb ik hem ook gezegd, als je de sleutel van de kast hebt kan je contact opnemen of anders maar niet.
Reputatie 7
Badge +16
Breek gewoon het slot open. Als er geen eigenaar is, kan er ook niemand klagen.
Reputatie 7
Goedemiddag @trebor66,

Ik heb weer wat nieuws doorgekregen. Ze moeten onder de vloer zijn van een huis, maar diegene was niet thuis. Er een een kaart in de bus gedaan met het verzoek contact op te nemen. Het vermoeden is dat daar een kruipruimte zit met een stijgpunt. De sleutel die ze nodig hadden voor de ruimte heeft niets uitgehaald volgens ze.

Reageer