1
Vraag
2
Reacties
Dannybr

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ander modem voor beter bereik wifi

Kan ik met mijn huidige abonnement ook een ander modem/router krijgen, want als ik in de keuken sta heb ik al bijna geen internet meer, wat erg frustrerend is terwijl ik bij een ander met het zelfde abonnement maar ander modem/router door hun hele huis internet heb
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dannybr
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Weisselberger wrote:
Welk modem heeft u, hoe groot is uw huis en waar in uw huis staat uw modem?


Heb ondertussen even gebeld en had een verouderd modem dus krijg een nieuwe, in ieder geval bedankt voor de snelle reactie!!

Bekijk in context

10 Reacties 10
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Welk modem heeft u, hoe groot is uw huis en waar in uw huis staat uw modem?
Dannybr
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Weisselberger wrote:
Welk modem heeft u, hoe groot is uw huis en waar in uw huis staat uw modem?


Heb ondertussen even gebeld en had een verouderd modem dus krijg een nieuwe, in ieder geval bedankt voor de snelle reactie!!
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Dannybr wrote:

Weisselberger wrote:
Welk modem heeft u, hoe groot is uw huis en waar in uw huis staat uw modem?
Heb ondertussen even gebeld en had een verouderd modem dus krijg een nieuwe, in ieder geval bedankt voor de snelle reactie!!


Goed bezig! Welkom op het forum.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Welke Modem/Router je ook hebt, in de meeste huizen is een extra Acces Point nodig op een handige plek om complete dekking te krijgen met acceptabele snelheden.
T0x1c

Level 1
  • 86Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Draadloos bereik is erg afhankelijk van wat voor bouw materialen je huis uit bestaat en het aantal muren en vloeren het door moet.
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
Ik heb twee routers gekocht van ziggo 1 voor in de slaapkamer en de andere staat in de woonkamer, zodat ik overal goed ontvangst heb. Als je een kabel makkelijk kan aanleggen richting de keuken zou je dat ook kunnen doen.

Zodat je in het hele huis snel internet ontvangst hebt.
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Ik zou gaan voor een extra accespoint i.p.v. een extra router, als je extra dekking nodig hebt. De routerfunctie gebruik je toch niet.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Dannybr Welkom op de Community. Aan tips en trucs geen gebrek! Mocht het nieuwe modem geen uitkomst bieden, zijn er hier meer dan genoeg mensen die met jou willen meedenken.

Laat je weten hoe het er nu voor staat?
Dannybr
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Sander Ziggo wrote:
Dannybr Welkom op de Community. Aan tips en trucs geen gebrek! Mocht het nieuwe modem geen uitkomst bieden, zijn er hier meer dan genoeg mensen die met jou willen meedenken.

Laat je weten hoe het er nu voor staat?



Ondertussen heb ik veel beter bereik, afentoe hapert een filmpje nog wel eens een halve seconde maar mag niet klagen dus ben er over het algemeen zeer tevreden mee
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Dat is goed om te lezen, Dannybr ! Tof dat je even laat weten hoe de vlag erbij hangt.

Mocht je in de toekomst advies nodig hebben, dan weet je de Community te vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic