1
Vraag
2
Reacties
klinkertje

Level 4
  • 38Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Alles doet het niet: storing?

TV en internet is uitgevallen. Ziggo zegt dat de storingen is opgelost, nou mooi niet dus. Ja ze kunnen dinsdag een monteur langs sturen. Weer een minpunt, doet me toch weer denken aan overstap
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi klinkertje,

Hartstikke logisch dat je hier van baalt! Dat zou ik zelf ook doen. Ik zie dat de monteursafspraak is geannuleerd omdat het een collectief probleem was. De netwerkstoring in de buurt was blijkbaar toch nog niet opgelost. Ik zie dat alles inmiddels weer moet werken zoals het hoort. Klopt dat?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
klinkertje wrote:
TV en internet is uitgevallen. Ziggo zegt dat de storingen is opgelost, nou mooi niet dus. Ja ze kunnen dinsdag een monteur langs sturen. Weer een minpunt, doet me toch weer denken aan overstap


Buren ook Ziggo ? loopt daar eens langs of ze ook problemen hebben zo niet dan kan er binnen bij jou ook wat loos zijn loop al je aansluitingen eens na ( bekabeling )
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Heb je het Modem ook al van de stroom gehaald 30 seconden en dan weer opnieuw opstarten. Meestal zegt de website dat het is opgelost maar er kan nog even een periode overheen gaan voor alles werkend is.

Wat Ronihd zegt, hebben je buren ook problemen met Ziggo meestal met storing dan is de straat vaak offline.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi klinkertje,

Hartstikke logisch dat je hier van baalt! Dat zou ik zelf ook doen. Ik zie dat de monteursafspraak is geannuleerd omdat het een collectief probleem was. De netwerkstoring in de buurt was blijkbaar toch nog niet opgelost. Ik zie dat alles inmiddels weer moet werken zoals het hoort. Klopt dat?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic