JaapB94

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alle stappen doorlopen, maar nog steeds geen internet

Sinds begin van de middag heb ik ineens geen internet verbinding meer. Ik heb alle stappen doorlopen en de juiste led-lampjes branden, maar ik heb nog steeds geen wifi en of internet via de UTP-kabel. Ik heb inmiddels ook al de resetknop achter op de connectbox ingedrukt, maar nu moet ik het modem 'activeren'. Ik probeer dan verbinding te maken met de wifi, maar ik krijg steeds een melding dat ik het modem moet 'activeren' via een webpagina van Ziggo. Dit lukt daarentegen steeds niet en ik eindig na een paar seconden op een 'proxy error' pagina. Ik heb meerdere keren geprobeerd om de connectbox uit en aan te doen, en de kabels er opnieuw in te doen, maar niks helpt.

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Het enige juiste LED lampje dat dient te branden is het powerlampje. Als de modem online is behoren alle ander lampjes aan de voorzijde uit te zijn. Is dat het geval?

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Hi JaapB94, ik zie dat je inmiddels via een andere weg contact hebt gezocht. Ik hoop dat mijn collega je inmiddels verder heeft geholpen, zodat je weer gebruik kan maken van je internet. Mocht het na de acties van mijn collega nog niet werken, laat het dan even weten. We kijken hier graag met je mee! 

Uitgelicht topic