Hey
Roland.Spierings . Welkom hier. Wat een verhaal zeg, en wat een chaos.
Ik zie inderdaad dat je internet geblokkeerd is omdat er is geconstateerd dat er teveel mail vanaf je IP-adres gestuurd is. Je mail is niet geblokkeerd, omdat het hier niet over de Ziggo mail gaat.
Nu kan ik allemaal redenen noemen waarom het wel goed is dat deze maatregel er is; het gaat hier denk ik toch vooral om het vervolg. En dat is in dit geval absoluut niet een verhaal om over naar huis te schrijven. Je had direct bij het eerste contact moeten horen wat er precies aan de hand was en de medewerker die jou sprak had het juiste onderzoek met jou moeten doen en de juiste stappen moeten ondernemen om de blokkade te verwijderen.
Heb ik hier een uitleg voor? Nee. Ik kan de gesprekken niet terug luisteren en kan ook niet verklaren waar de antwoorden/uitleg van mijn collega's vandaan komt.
Wat ik wel kan doen is ervoor zorgen dat ze beter op de hoogte zijn van wat hier is gebeurd, hoe ze dit hadden moeten/kunnen oppakken en hoe dit voorkomen had kunnen worden. Ook zet ik intern uit dat hierover kennelijk te weinig kennis/informatie is. Schiet jij nu niets mee op, maar wil ik alsnog wel graag meegeven.
Nu lees ik in het systeem dat de blokkade inmiddels wel van je account af is, maar je internet nog niet werkt. En dan lijkt er toch iets anders aan de hand. Kan je ons iets vertellen over hoe de boel is aangesloten en of je lampjes op de modem ziet?
We horen graag van je!