Dalent

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5 tot 6 keer herstart van modem vanwege geen internet

Bij mij is dit hetzelfde om de haverklap geen internet meer.
Zo 5 a 6 x per dag modem restet
Dit kan zo niet ziggo
9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Dalent Kun je hier je downstream en upstream dBmV waarden plaatsen met een screenshot uit je modem op met copy/paste?
Dit zegt veel over je signaalsterkte en signaalkwaliteit.
Dalent
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Prima maar hoe doe ik dat
Het is niet de wifi maar de lijn die binnenkomt
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Dalent

Je downstream en upstream dBmV waarden zeggen juist veel over je signaalsterkte en signaalkwaliteit die over de lijn binnenkomt.

Hoe je die waarden kunt vinden in je modem zie je hier: https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212
joey_b

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste dalent,

volgens mij ben je niet de enige met dit probleem, hier het zelfde probleem sinds een week gewoon geen internet.
Henno

Level 17
  • 2620Posts
  • 79Oplossingen
  • 730Likes
joey_b wrote:
beste dalent,

volgens mij ben je niet de enige met dit probleem, hier het zelfde probleem sinds een week gewoon geen internet.

Zijn jullie buren? :wink:

gr, Henno
Henno

Level 17
  • 2620Posts
  • 79Oplossingen
  • 730Likes
joey_b, zonder gekheid, open even zelf een nieuw topic, en post daarin ook je up- en downstream van je modem.

gr, Henno
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Is dit alleen via WIFI of ook met bekabeld aangesloten?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Dalent. Welkom op de Ziggo Community. Heel goed dat je hier contact over opneemt, want het is natuurlijk niet de bedoeling da je internetverbinding voor zoveel ergernis zorgt. Dit moet snel opgelost worden!
We hebben al een paar dagen niets van je gehoord. Heb je informatie over je waarden, voor ons?
remcohuismann

Level 1
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Ben wel benieuwd hoe het aop eruit ziet 😉 de aansluiting die van de modem naar de muur loopt

Uitgelicht topic