sjeng1w

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2,4GHz Radiosignaal kan niet geactiveerd worden?

Ik ben laatst ingelogd in de instellingen van de router om mijn wachtwoord te veranderen voor mijn wifi (2,4 GHz en 5 GHz) zodat ik makkelijker kan verbinden met deze netwerken. Alleen na een week is plotseling mijn radiosignaal van mijn 2,4 GHz naar uitgeschakeld gezet. Dus ik kan nu alleen nog maar verbinden met mijn UPC50 netwerk. Ik heb geprobeerd in de instellingen om het te veranderen van uitgeschakeld naar ingeschakeld maar als ik op opslaan klik dan zet hij hem direct weer terug naar "uitgeschakeld'. Video van wat er gebeurd: https://gyazo.com/64fca2a0c88be428e10edb6a32a974bd Ik vraag me af hoe ik dit kan oplossen in heb al meerdere keren geprobeerd de router te resetten, Ik heb zelfs het systeem terug gezet naar fabriekinstellingen. Dit probeem heb ik alleen met het UPC24 netwerk. En niet met het UPC50 netwerk, deze box is net nieuw en hebben we net een maand binnen gekregen. (Ik heb de Mediabox XL)
6 Reacties 6
sjeng1w
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook als ik de naam probeer te veranderen komt er in het rood te staan: "Instellingen niet opgeslagen"
https://gyazo.com/b423f483c251ac0562c264ada98b15a2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Heb je ook een apart modem?

Ik denk dat de eerste stap is de Mediabox xl 30 seconden van de stroom en als dat niet werkt, terug naar de fabrieksinstellingen.
sjeng1w
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gewoon een Mediabox XL, zit niks anders bij dus alleen die
sjeng1w
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb vandaag nog de box helemaal van de stroom gehaald voor 1 minuut, en toen geprobeerd om de het radiosignaal in te schakelen maar dat werkte ook niet, toen gebeurde er wat ik op de video heb gestuurd. Fabrieksinstellingen heb ik ook al geprobeerd. Hij blijft weigeren om het in te schakelen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dan is Ziggo aan zet.:relaxed:
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi sjeng1w,

Ik zie dat je zelf contact met ons hebt opgenomen en dat er nu een monteur is ingepland op de 30e. Daarna kan je weer genieten van alle diensten, daar gaan we natuurlijk vanuit. Geef je hier na de 30e weer een update?

Uitgelicht topic