Beantwoord

Welke netwerkfrequentie heb ik nodig voor het omschakelen naar digitale televisie?

Ik volg de stappenplan die ik van Ziggo heb ontvangen om over te schaken op digitale televisie. Immers analoge tv stopt.
Mijn tv vraagt nu om de door de kabelleverancier opgegeven netwerkfrequentie. Wat is deze frequentie?
icon

Best beantwoord door N.N. 29 augustus 2018, 15:53

Hallo @IrenaDro ,
als je in fUPC-regio woont zijn de instellingen als volgt:
Netwerk ID (0)4444
Frequentie: 164(000)
Netwerk ID (0)5555 werkt alleen als je een CI+kaart in je TV hebt of een decoder met (ingebouwde) smartcard, geldt niet voor de Humax 5500, daarmee kun je alléén de vrije digitale zenders ontvangen en werkt (0)5555 niet.
Zie verder de link van @Steefb

Bekijk origineel

7 Reacties

Hallo @IrenaDro ,
Graag gedaan, fijn om te lezen dat het gelukt is.
N.N
Dank je wel! Het is gelukt! Was niet mogelijk geweest zonder jouw advies 👍🏻
Reputatie 7
Welkom op onze Community IrenaDro 🙂 Is het gelukt met alle tips die je hier hebt gekregen?
Hallo @IrenaDro ,
als je in fUPC-regio woont zijn de instellingen als volgt:
Netwerk ID (0)4444
Frequentie: 164(000)
Netwerk ID (0)5555 werkt alleen als je een CI+kaart in je TV hebt of een decoder met (ingebouwde) smartcard, geldt niet voor de Humax 5500, daarmee kun je alléén de vrije digitale zenders ontvangen en werkt (0)5555 niet.
Zie verder de link van @Steefb
Reputatie 3
Badge +1
Bij netwerk-ID 4444 ontvang je alleen het Kabel TV-pakket, oftewel de ongecodeerde zenders. Wil je pakketten waarin meer (gecodeerde) zenders zitten kunnen ontvangen, dan moet je netwerk-ID 5555 gebruiken.

Piet.
Reputatie 7
Badge +17
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/digitale-en-interactieve-televisie-installeren/#unencrypted

Vul in dit scherm de volgende gegevens in:
  • Vul bij het netwerk-ID 4444 in.
  • Vul bij frequentie 474000 in.
Reputatie 6
Badge +9
@IrenaDro ,

op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/digitale-en-interactieve-televisie-installeren/
staat een uitgebreide toelichting

Succes.

Reageer