Beantwoord

Tv aansluiting

• 3 maart 2019
  • 9 Reacties
  • 306x Bekeken

Oke,een vraag...
De situatie is nu zo,wij hebben een horizon box in onze woonkamer staan aangesloten op de tv daar.
In de meterkast in een andere kamer staat een connectbox,daar zit ook het Ziggo kastje waar een coax kabel op aangesloten is.

Nu wil ik graag in die kamer een tv hebben waarop we tv kunnen kijken
Wat heb ik nodig,een chrome card of iets anders,waardoor ik tv zou kunnen kijken hier?
Ik heb daar zo'n extra kastje gehad van Ziggo,maar deze heb ik terug gestuurd aangezien het niet werkte.
De tv daar kan niet aangesloten worden dmv een rechtstreekse coax kabel aangezien deze al in de connect box zit voor de tv in de woonkamer.

Iemand een tip voor mij?

Groetjes
icon

Best beantwoord door Jan F. 5 maart 2019, 21:46

@Inge1977

Mijn probleem is dat ik buiten analoog kijk en onze wifi daar niet goed is. Dus is een Chromecast geen optie. De tv kan ook niet digitaal ingesteld worden,dus ben bang dat het een nieuwe tv wordt...

Als u al voor 1 juli 2018 abonnee was, kunt u om dat probleem op te lossen ook gratis een digitale tuner in bruikleen krijgen.
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Je kan voor een Extra Media Box gaan bij Ziggo die sluit je zo aan op de TV en de Coax op de Media Box en je kan digitaal kijken via een extra Media Box deze kan je op deze Ziggo extra Media Box of CI+module
Wil je geen kastje dan kan je een CI+ Module in de tv stoppen, dan kan je digitaal kijken en on demand genieten, alleen opname doe je dan via een externe Harde Schijf.

Hoop dat je wat meer duidelijkheid hebt zo, anders horen we het graag.
Bdankt voor je reactie! Inderdaad heb ik die extra media box gehad,maar geen waardelozer apparaat als dat ding. Toen ik belde dat hij niet werkte kreeg ik van degene aan de telefoon ook te horen dat ze niet meer geleverd werden, omdat het inderdaad niet werkt.
Dus die heb ik heel gauw terug gestuurd.

Ik zal mij eens verdiepen in die andere!

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan 😊
Reputatie 7
Inderdaad heb ik die extra media box gehad,maar geen waardelozer apparaat als dat ding. Toen ik belde dat hij niet werkte kreeg ik van degene aan de telefoon ook te horen dat ze niet meer geleverd werden, omdat het inderdaad niet werkt.
Ik vermoed dat dat een Extra Mediabox XL betrof, die koppel je aan de grote Mediabox XL. De Extra Mediabox waar Dave naar linkt is een ander type en werkt helemaal onafhankelijk van de Mediabox XL.
Reputatie 7
Badge +22
..
De tv daar kan niet aangesloten worden dmv een rechtstreekse coax kabel aangezien deze al in de connect box zit voor de tv in de woonkamer.

Iemand een tip voor mij?

U kunt een splitter gebruiken en daarmee een coaxkabel verbinden met uw tv.
@Mark Ziggo oké met dat kastje ben ik niet bekend?
Mijn probleem is dat ik buiten analoog kijk en onze wifi daar niet goed is. Dus is een Chromecast geen optie. De tv kan ook niet digitaal ingesteld worden,dus ben bang dat het een nieuwe tv wordt...

@Jan F. inderdaad ook een optie,dank je!
Reputatie 7
Badge +22
@Inge1977

Als u al voor 1 juli 2018 abonnee was, kunt u om dat probleem op te lossen ook gratis een digitale tuner in bruikleen krijgen.
@Jan F. is dat echt zo? Heb al sinds 1999 een abonnement,dus dat ga ik eens even informeren! Super zeg! Bedankt
Reputatie 7
Badge +22
@Inge1977 Volg de stappen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/kijken/instellen/

Dit is stap 11:

Reageer