NienkeZ
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes

Held van de Week: Level4

Hallo allemaal,

De held van deze week is level4. Vers van de pers maar al overal te vinden. Hij deelt zijn ervaringen en informatie op vele vlakken; VOIP, poorten instellen, verschillende verbindingen, apparatuur en nog veel meer. De antwoorden van level4 helpen meerdere gebruikers uit de brand. Hij is heel vriendelijk, oplossingsgericht en biedt de juiste hulp.

Daarnaast verwijst hij ook effectief door naar andere topics om overzicht te behouden. Hij benoemt zelfs in zijn handtekening pro actief om antwoorden aan te merken. En daar hebben we allemaal baat bij! Door als antwoord te markeren zorgen we er namelijk voor dat andere klanten het antwoord gelijk zien! Hij is coulant en geduldig wanneer het om zijn eigen technische issues gaat. Level4 begrijpt waar de Community voor staat. Al met al een waardevolle #Heldvandeweek

7 Reacties 7
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Geinig! Ik doe m'n feestmuts op vandaag. 🙂
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Gefeliciteerd.
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Gefeliciteerd met het heldendom.
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Dank allemaal!

Even een vraagje langs de zijlijn.. bij hoeveel forumposts krijg je toegang tot het SU forum ?

groet
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo level4,

Allereerst, gefeliciteerd! 😉

En gezien nu iedereen weet dat het bestaat... Dit is geen specifiek aantal.
Dat is meer op vermelding van andere leden en wat we zelf zien.

Gr,
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag level.

Gefeliciteerd met je heldendaden en dat je de titel van mij hebt afgepakt...:D Geniet ervan want volgende week gaat de eer weer naar een ander:D Ik neem tenminste aan dat ze nog wel iemand kunnen vinden;)

Tip: in Wieringerwerf zit een hele goede bakker...

Mvg. Willem
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Van harte! En verdient!

Uitgelicht topic