NienkeZ
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes

Held van de Week: Willem-A

Ook deze week willen we weer iemand die een grote bijdrage heeft geleverd op de community in het zonnetje zetten in het kader van #Ziggohelpt. Deze week hebben we gekozen voor Willem-A!



Willem-A is sinds zijn lid worden altijd op de voorste rij te vinden. Hij helpt graag en als hij het antwoord niet direct weet zorgt hij ervoor dat de topic starter niet achter blijft met een kluitje in het riet. Willem staat altijd open voor anderen en leert daarmee zichzelf en anderen steeds nieuwe dingen. Willem is vooral sterk in de Humax recorder, zie ook dit Humax topic. Daarom zetten we Willem deze week in het zonnetje.

Bedankt Willem!
23 Reacties 23
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Mooi Willem! Gefeliciteerd.
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
Willem ik vind dat je het verdient om in het zonnetje gezet te worden om dat jij altijd voor idereen klaar staat met raad en daat en daarom van harte gefeliciteert Willem. vrg honda
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Nou taart van jou! Gefeleciteerd! Het is je gegunt. Gr Rob
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Hallo willem

Ook vanuit hier van harte en ga zo door. Misschien is er nog wel een vacature bij ziggo voor jou.


vr gr Teun
Frederico007

Level 9
  • 438Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes
Hallo Willem

Van Harte. Uiteraard dik verdiend vanwege al je waardevolle (Humax)-adviezen.

vr groet,

F007
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dank allemaal.

Ik kreeg een berichtje van onze Robbo, en dacht, omdat ie dat altijd doet, hij weer eens een grapje maakte:$ Maar toen ik het bericht van Jesse zag ben ik toch maar even gaan kijken en voel me erg vereerd. Maar nog fijner is het dat men tevreden is. Fijn dat ik op deze manier mensen van dienst kan zijn.

Mvg. Willem
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Willem-A wrote:
Dank allemaal.

Ik kreeg een berichtje van onze Robbo, en dacht, omdat ie dat altijd doet, hij weer eens een grapje maakte:$ Maar toen ik het bericht van Jesse zag ben ik toch maar even gaan kijken en voel me erg vereerd. Maar nog fijner is het dat men tevreden is. Fijn dat ik op deze manier mensen van dienst kan zijn.

Mvg. Willem


Ach ook ik ben wel eens serieus, vooral bij deze belangrijke benoeming "Held van de week" daar kan, mag moet ik geen grapjes maken:P hoewel:P
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
robbo wrote:
Willem-A wrote:
Dank allemaal.

Ik kreeg een berichtje van onze Robbo, en dacht, omdat ie dat altijd doet, hij weer eens een grapje maakte:$ Maar toen ik het bericht van Jesse zag ben ik toch maar even gaan kijken en voel me erg vereerd. Maar nog fijner is het dat men tevreden is. Fijn dat ik op deze manier mensen van dienst kan zijn.

Mvg. Willem


Ach ook ik ben wel eens serieus, vooral bij deze belangrijke benoeming "Held van de week" daar kan, mag moet ik geen grapjes maken:P hoewel:P


Hahaha. Jij bent echt niet meer te redden.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Willem-A wrote:
robbo wrote:
Willem-A wrote:
Dank allemaal.

Ik kreeg een berichtje van onze Robbo, en dacht, omdat ie dat altijd doet, hij weer eens een grapje maakte:$ Maar toen ik het bericht van Jesse zag ben ik toch maar even gaan kijken en voel me erg vereerd. Maar nog fijner is het dat men tevreden is. Fijn dat ik op deze manier mensen van dienst kan zijn.

Mvg. Willem


Ach ook ik ben wel eens serieus, vooral bij deze belangrijke benoeming "Held van de week" daar kan, mag moet ik geen grapjes maken:P hoewel:P


Hahaha. Jij bent echt niet meer te redden.


Idd maar nog steeds geen taart ontvangen:@:P
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Nee maar ik wel een mooie notebook:D

Maar die was niet van Ziggo hoor. Ik zal dat er maar bij zeggen want anders gaat iedereen om er lopen zeiken hahaha.

Ik vind dat gedoe met die taart al erg genoeg:D

Wat zullen we dichtgroeien...:)
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Maar bij de 1000ste reactie hobbel ik wel even naar de bakker... En nu niet gaan spammen he Robbo:$
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Willem-A wrote:
Maar bij de 1000ste reactie hobbel ik wel even naar de bakker... En nu niet gaan spammen he Robbo:$


Oh ik krijg per spam cq een bericht een gratis... Mag ik niet zeggen van ziggo:P
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
robbo wrote:
Willem-A wrote:
Maar bij de 1000ste reactie hobbel ik wel even naar de bakker... En nu niet gaan spammen he Robbo:$


Oh ik krijg per spam cq een bericht een gratis... Mag ik niet zeggen van ziggo:P


O het geen kwaad hoor dat je dat hier plaatst. Wie leest hier nou... hahaha
Witteveen

Level 7
  • 194Posts
  • 7Oplossingen
  • 24Likes
Gefeliciteerd Willem. Je zult het niet vreemd vinden dat jij hem ook snel zou verdienen.
Ik in ieder geval niet.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Witteveen wrote:
Gefeliciteerd Willem. Je zult het niet vreemd vinden dat jij hem ook snel zou verdienen.
Ik in ieder geval niet.


Dank voor je positieve reactie. Uiteraard doet het me goed en is het fijn dat ik ook hier mensen opweg kan helpen. Maar er zijn veel mensen hier die het m.i. prima doen, dus ik had er zelf nog niet op gerekend. Maar de waardering doet me goed.

Humax vind het ook erg leuk en gaven aan dat het dik verdiend is maar dat ik altijd al hun held ben geweest. Dat doet me meer als ik kan aangeven want ik ben niet altijd zo zeker van mezelf. Maar mijn insteek is anderen helpen en voor mij is dat uiteraard ook leerzaam en het is prettig wat omhanden te hebben.

Nogmaals dank en een fijne avond.

Mvg. Willem
city67

Level 6
  • 109Posts
  • 2Oplossingen
  • 28Likes
Gefeliciteerd Willem-A 😉
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dank je city67

Mvg. Willem
Helenapena

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gefeliciteerd Willem-A!
In de korte tijd dat ik hier aanwezig ben vind ik het ook dik verdiend!!!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Helena.

Hartelijk dank voor je positieve reactie.

Fijn weekeinde verder.

Mvg. Willem

Uitgelicht topic