1
Vraag
2
Reacties
Michiel77b

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pay per view in het buitenland.

Ik overweeg een formule 1 wedstrijd te kopen via pay per view (EUR 3,99). Mijn vraag is of dit werkt als niet-klant (KPN) met als stream via WiFi van het hotel op mijn telefoon in het buitenland (Turkije)? Kan hier zo snel niets over vinden. Alvast bedankt voor de hulp! Groet, Michiel
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Houd er rekening mee dat Turkije alleen met Vodafone binnen de EU data valt en je Met KPN de volledige kosten betaald met Data. Nu wil je de wifi stream doen, dat moet kunnen want Wifi is gratis, maar probeer eerst een andere Wifi live stream uit voordat je de dienst gaat kopen.

Houd ook rekening dat Wifi onstabiel kan zijn in het buitenland en dat sommige dingen geblokkeerd worden, er gelden hele andere normen als bij ons in Nederland.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Houd er rekening mee dat Turkije alleen met Vodafone binnen de EU data valt en je Met KPN de volledige kosten betaald met Data. Nu wil je de wifi stream doen, dat moet kunnen want Wifi is gratis, maar probeer eerst een andere Wifi live stream uit voordat je de dienst gaat kopen.

Houd ook rekening dat Wifi onstabiel kan zijn in het buitenland en dat sommige dingen geblokkeerd worden, er gelden hele andere normen als bij ons in Nederland.
Michiel77b
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je snelle reactie Dave! Ik ga het op die manier proberen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic